Etusivu

ADHD-liiton puhelin- ja chat-neuvontaa on lisätty

Julkaistu 14.4.2023

Neuvontaamme on vahvistettu ja neuvonta-aikojamme lisätty, jotta saisimme kohdattua juuri sinut, neuvontaa tarvitseva! Neuvontamme on niin yksityishenkilöitä kuin ammattilaisiakin varten.

Voit olla yhteydessä neuvontaamme, jos haluat keskustella aktiivisuuden ja tarkkaavuuden haasteisiin liittyvistä kysymyksistä, esimerkiksi tutkimuksiin ja hoitoon hakeutumisesta, kuntoutuksesta tai kaipaat vinkkejä ja näkökulmaa arjen sujuvoittamiseksi.

Olethan yhteydessä matalalla kynnyksellä. ADHD-liiton asiantuntijat vastaavat kysymyksiisi puhelimessa ja chatissa:

• maanantaisin puhelinneuvonta klo 13–15 ja chat klo 17–19
  • tiistaisin chat klo 13–15
  • keskiviikkoisin puhelinneuvonta klo 9–11
  • torstaisin puhelinneuvonta klo 9–11 ja chat klo 13–15
  • perjantaisin chat klo 13–15.

Puhelinneuvonnan numero on:

puh. 09 8567 7130

Chattiin pääset verkkosivuiltamme adhd-liitto.fi. Voit jättää kysymyksesi meille myös chatin aukioloajan ulkopuolella 24/7!

Neuvonta tapahtuu yleisellä tasolla, eikä siinä oteta kantaa asiakkaiden yksilöllisiin hoito- ja kuntoutustoimenpiteisiin tai lääkityshoitoon. Näistä asioista tulee aina keskustella hoitavan tahon kanssa.

Olemme kuulolla, ota rohkeasti yhteyttä!

Lue lisää: ADHD-liiton Neuvonta