ADHD-liitolla on nyt Paikka auki!

Julkaistu 18.3.2024

Oletko innostunut ja aktiivinen sosiaalisen median osaaja? Onko sinulla kokemusta tai koulutusta viestinällisiin tehtäviin? Haluaisitko oppia järjestöviestinnästä? Haemme ADHD-liiton Oulun toimipisteelle Paikka auki -työntekijää viestinnän avustaviin tehtäviin, painopisteenä sosiaalisen median tehtävät. Tehtävät täsmentyvät osaamisesi ja vahvuuksiesi mukaan.

Työpaikka on osa Paikka auki -ohjelmaa. Palkattavan henkilön tulee olla nuori, jolla on vain vähän tai ei ollenkaan työkokemusta (työsuhteen alkaessa 18–29-vuotias) tai osatyökykyinen. Lisäksi hakijan tulee olla henkilö, joka ei aiemmin ole työskennellyt Paikka auki -ohjelman avustuksella.

Työ on ensisijaisesti kokopäivätyö, mutta hakijan toiveesta voidaan sopia myös lyhyemmästä viikkotyöajasta. Työ alkaa 2.5.2024 tai erikseen sovittuna ajankohtana ja kestää 12 kk. Työhön valitulla on 6 kk:n koeaika. Tehtävässä noudatetaan sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta, jonka mukaisesti palkka määräytyy.

Hakijalta odotamme:

• Arvostamme avoimuutta, halua oppia uutta, itseohjautuvuutta sekä hyviä tiimityötaitoja.
  • Edellytämme kokemusta ja osaamista seuraavien sosiaalisen median työkalujen käytöstä, erityisesti Facebook, Instagram, LinkedIn ja YouTube.
  • Muu viestinnällinen osaaminen, media-alan koulutus, sähköisen viestinnän saavutettavuusasioiden tuntemus, markkinointiosaaminen ja kokemus järjestötoiminnasta katsotaan hakijalle eduksi.

Tarjoamme sinulle:

• Monipuolisen työnkuvan, jonka sisältöihin sinulla on mahdollisuus vaikuttaa.
  • Mukavan ja innostavan työyhteisön sekä ohjausta työtehtävään.
  • Näköalapaikan valtakunnallisen järjestön viestinnällisiin tehtäviin.

Työpaikan osoite: Kansankatu 53, 90100 Oulu.

Lähetä avoin hakemuksesi ja ansioluettelosi viimeistään 1.4.2024 oheisen linkin kautta https://www.lyyti.in/Paikka_auki_haku_5366. Haastattelemme soveltuvat hakijat Oulun toimistollamme 10.–11.4.2024.

Tiedustelut työtehtävään liittyen: kehittämispäällikkö Katja Suni ti 26.3. klo 12–14 tai ke 27.3. klo 13–15, puh. 045 657 8720.

Lisätietoa ADHD-liitosta: https://adhd-liitto.fi
Lisätietoa Paikka auki -ohjelmasta: https://paikka-auki.fi/haluatko-paikka-auki-tyontekijaksi/