fbpx

ADHD-liitto ry on valtakunnallinen asiantuntija- ja kansalaisjärjestö. Toimintamme tavoitteena on adhd-oireisten ja heidän läheistensä hyvinvoinnin tukeminen. Haemme nyt Vantaan toimipisteelle toimistotiimiimme Paikka auki -työntekijää. Työtehtävä on määräaikainen ja työtehtävä sijoittuu ajalle 1.3.-31.12.2023.

Mikäli olet innostunut erilaisista toimistotehtävistä, sinulla on osaamista myös pienimuotoisista taloushallinnon tehtävistä ja täytät Paikka auki -ohjelman kriteerit (eli olet joko osatyökykyinen tai 18–29-vuotias työtä vailla oleva nuori, tarkemmat kriteerit alla) voit olla etsimämme henkilö!

Arvostamme avoimuutta, halua oppia uutta sekä tiimityötaitoja. Työtehtävät räätälöidään yhdessä palkattavan henkilön kanssa hänen osaamisensa, työkykynsä ja kiinnostuksen kohteensa huomioiden. Työtehtäväsi tukena toimii toiminnanjohtajan ja toimistotiimin lisäksi ADHD-liiton moniammatillinen tiimi.

Paikka auki on sosiaali- ja terveysministeriön avustusohjelma, jonka kautta avoimeksi tulevat työtehtävät on tarkoitettu osatyökykyisille (ilman ikärajausta) sekä työttömille alle 30-vuotiaille nuorille aikuisille. Alla on kuvattu tarkemmin palkkaamista koskevat kriteerit.

Nuoren palkkaamista koskevat kriteerit:

• Työllistettävän nuoren tulee työsuhteen alkaessa olla alle 30-vuotias.
  • Palkattava nuori ei saa olla työsuhteessa (ei edes osa-aikaisessa).
  • Nuori saa kuitenkin olla esim. kuntouttavassa työtoiminnassa tai työkokeilussa.
  • Palkattava nuori ei voi olla päätoiminen opiskelija.
  • Nuorella voi olla vain vähän tai ei vielä lainkaan työkokemusta.
  • Ohjelmaan tulee palkata henkilöitä, jotka eivät ole työllistyneet aiemmin Paikka auki -avustusohjelman kautta.

Osatyökykyisen palkkaamista koskevat kriteerit:

• Osatyökykyisyyden lisäksi ei vaadita muita kriteerejä.
  • Osatyökykyistä eivät koske ikä- eikä työllisyys-/opiskelutilannerajaukset.
  • Osatyökykyisyyden todistamiseksi ei vaadita diagnoosia tai lausuntoa. Riittää, että työnantaja on selvittänyt, että työntekijä täyttää kriteerit.

Lähetä avoin hakemuksesi ja ansioluettelosi viimeistään 20.1.2023 klo 16.00 mennessä täällä.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kerro itsestäsi lisää! Kysymyksiin vastaa toiminnanjohtaja ti 10.1. klo 13–14 tai ma 16.1. klo 13–14 puh. 045 636 1841.

ke ja to klo 9–11