fbpx

ADHD-liitto neuvottelee jäsenilleen vaihtuvia jäsenetuja eri toimijoiden kanssa. Täältä voit lukea aina ajantasaiset tiedot juuri nyt voimassa olevista jäseneduista.

Lähde Holiday Club -lomalle kylpylään tai vuokraa loma-asunto

ADHD-liiton jäsenet saavat 15 %:n alennuksen seuraavista Holiday Club -kohteista:
• Saimaa-hotelli, Villas ja loma-asunnot
• Tampereen Kylpylä -hotelli ja loma-asunnot
• Katinkulta-hotelli, Villas ja loma-asunnot
• Kuusamon Tropiikki -hotelli, Villas ja loma-asunnot
• Salla-hotelli ja loma-asunnot
• Saariselkä-hotelli ja loma-asunnot
• Turun Kylpylähotelli Caribia ja Villas
• Vierumäki Villas
• Calahonda, Espanja, huoneistot

Loma-asuntokohteet: Airisto, Rönnes, Ähtäri, Hannunkivi, Punkaharju, Pyhä, Ruka, Pyhäniemi, Tahko, Himos ja Ellivuori

Hotellissa hintaan sisältyvät majoitus ja aamiaiset.
Loma-asunnoissa ja Villas-asunnoissa pyyhkeet, vuodevaatteet ja loppusiivous. Loma-asunnoissa ja Villas-asunnoissa minimimajoitus 2 vrk.

Varaukset www.holidayclub.fi tai 030 68 600.
Käytäthän varatessasi koodia: ADHD15

Sirkulta.fi-verkkokauppa

Sirkulta.fi -verkkokaupassa on laaja valikoima oppimista ja kehitystä tukevia ja helpottavia tuotteita mm. sylipainot, painopeitot, terapiaistuimet, hypisteltävät tuotteet, purukorut, opetuspelit, ym.

Tuotteista 10%:n alennus ADHD-liiton jäsenyhdistyksiin kuuluville 31.12.2022 saakka lisäämällä verkkokaupassa www.sirkulta.fi alennuskuponkikenttään koodi ”AD22”.

Elli Early Learning Oy

tarjoaa valmiiksi mietittyjä ratkaisuja ja välineitä oppimisen tueksi. Oikeilla välineillä kaikki oppivat ja oppiminen on hauskaa! Myymälä Helsingin Kalasatamassa avoinna ma–pe klo 9–17 ja verkkokauppa osoitteessa ellinkauppa.fi.

Tuotteista 6 %:n alennus (ei koske kumppanituotteita) ADHD-liiton jäsenyhdistyksiin kuuluville 31.12.2022 saakka. Alennuksen saat lisäämällä verkkokaupassa kampanjakoodin ”oivalla”. Verkkokaupasta löytyy hakusanalla ”adhd” apuvälineitä adhd-oireisille.

Aistipuu

Aistipuu tarjoaa keskittymistä ja oppimista tukevia tuotteita lapsille, tunnetaitomateriaaleja koko perheen yhteisiin hetkiin sekä kotimaisen valmistajan laadukkaita painopeittoja, -leluja ja -tyynyjä.

– 15% alennus normaalihintaisista lasten tunnetaitomateriaaleista, purukoruista ja keskittymistä edesauttavista tuotteista
– 10% alennus normaalihintaisista painopeitoista, -leluista ja -tyynyistä sekä näiden oheistarvikkeista
– Koodi voimassa 31.12.2022 asti
– Alennuksen saat syöttämällä koodin ”aistiad22” ostoskorissa kohtaan ”kampanjakoodi”.

Tutustu nyt valikoimaan täällä!
Instagramissa: instagram.com/aistipuu

Lelutivoli.fi

Lelutivoli.fi on kotimainen verkkokauppa, josta löydät laadukkaita ja opettavaisia leluja ja pelejä lapsille. Ajatuksemme tuotteiden takana on, että oppiminen on hauskaa ja oppiminen tapahtuu leikin kautta. Valikoimassamme on paljon tuotteita, jotka sopivat aistittaviksi, käsillä tekemiseen, konkreettiseen ruutuvapaaseen leikkiin ja pelaamiseen. Verkkokaupasta löytyy myös arkipäivää helpottavia tuotteita erityisten perheiden arkeen sekä apuvälineitä kotiin ja kouluun oppimisen tueksi. Meillä on avainlipputunnus. Lelutivoli on sinivalkoinen valinta ja sinua palveleva verkkokauppa. Asiakaspalvelussamme häärii lasten kehitykseen perehtynyt ja lasten kuntoutuksessa työskennellyt toimintaterapeutti Johanna, joka vastaa mielellään kaikkiin kysymyksiisi Lelutivolin tuotteista.

Alennuskoodilla ”ADHD10” saat verkkokaupassa tehdystä tilauksesta 10 % alennusta syöttämällä kassalla sen alennuskoodikenttään. Alennukseen ei voi yhdistää muita voimassa olevia alennuskoodeja. Tervetuloa tutustumaan erilaiseen lelukauppaan!

ke ja to klo 9–11