ADHD-liitto neuvottelee jäsenilleen vaihtuvia jäsenetuja eri toimijoiden kanssa. Täältä voit lukea aina ajantasaiset tiedot juuri nyt voimassa olevista jäseneduista.

Lähde Holiday Club -lomalle kylpylään tai vuokraa loma-asunto

ADHD-liiton jäsenet saavat 15 %:n alennuksen seuraavista Holiday Club -kohteista:
• Saimaa-hotelli, Villas ja loma-asunnot
• Tampereen Kylpylä -hotelli ja loma-asunnot
• Katinkulta-hotelli, Villas ja loma-asunnot
• Kuusamon Tropiikki -hotelli, Villas ja loma-asunnot
• Salla-hotelli ja loma-asunnot
• Saariselkä-hotelli ja loma-asunnot
• Turun Kylpylähotelli Caribia

Loma-asuntokohteet: Airisto, Rönnes, Ähtäri, Hannunkivi, Punkaharju, Pyhä, Ruka, Pyhäniemi, Tahko, Himos ja Ellivuori

Hotellissa hintaan sisältyvät majoitus ja aamiaiset.
Loma-asunnoissa ja Villas-asunnoissa pyyhkeet, vuodevaatteet ja loppusiivous. Loma-asunnoissa ja Villas-asunnoissa minimimajoitus 2 vrk.

Varaukset www.holidayclub.fi tai 030 68 600.
Käytäthän varatessasi koodia: ADHD15

HopLop-sisäseikkailupuistot

HopLop tarjoaa edullisemman sisäänpääsyn arkisin ADHD-liiton jäsenyhdistyksiin kuuluville. Sisäänpääsyn hinta on 12 €/lapsi, ja voit tuoda enintään viisi lasta kerralla etuhinnalla. Etu ei ole voimassa koulujen loma-aikoina tai arkipyhinä. Voit hyödyntää edun mainitsemalla kassalla tunnisteen ”HopLop-päivä”. Saat myös lisäedun, mikäli järjestät lapsesi syntymäpäivät HopLopissa. Jos juhliin osallistuu vähintään seitsemän juhlijaa, niin synttärisankari juhlii ilmaiseksi. Edun voit hyödyntää ilmoittamalla varaamisen yhteydessä saman tunnisteen ”HopLop-päivä”.

Edut ovat voimassa 31.12.2019 asti. Etuja ei voi yhdistää muihin etuihin. Edut eivät valitettavasti ole voimassa Riihimäen ja Rovaniemen HopLopeissa. www.hoplop.fi

Sirkulta.fi-verkkokauppa

Sirkulta.fi -verkkokaupassa on laaja valikoima oppimista ja kehitystä tukevia ja helpottavia tuotteita mm. sylipainot, painopeitot, terapiaistuimet, hypisteltävät tuotteet, purukorut, opetuspelit, ym.

Tuotteista 10%:n alennus ADHD-liiton jäsenyhdistyksiin kuuluville 31.12.2019 saakka lisäämällä verkkokaupassa www.sirkulta.fi alennuskuponkikenttään koodi ”AD19”.

Elli Early Learning Oy

tarjoaa valmiiksi mietittyjä ratkaisuja ja välineitä oppimisen tueksi. Oikeilla välineillä kaikki oppivat ja oppiminen on hauskaa! Myymälä Helsingin Kalasatamassa avoinna ma–pe klo 9–17 ja verkkokauppa osoitteessa www.earlylearning.fi.

Tuotteista 6 %:n alennus (ei koske kumppanituotteita) ADHD-liiton jäsenyhdistyksiin kuuluville 31.12.2019 saakka. Alennuksen saat lisäämällä verkkokaupassa kampanjakoodin ”oivalla”. Verkkokaupasta löytyy hakusanalla ”adhd” apuvälineitä adhd-oireisille.

Erityinen arki -verkkokauppa

myy arkea helpottavia ja sujuvoittavia tuotteita mm. autistisille ja adhd-oireisille henkilöille. Koti-, koulu-, päiväkoti-, terapia- ja laitoskäyttöön soveltuvat tuotteet tuovat apua mm. rauhoittumiseen ja nukkumiseen, keskittymiseen, arjen hallintaan, aistiongelmiin, kommunikaatioon, turvallisuuteen sekä motoriikkaan. Verkkokaupan osoite on www.erityinenarki.fi. Olemme myös Facebookissa nimellä Erityinen Arki -verkkokauppa.

ADHD-liiton jäsenyhdistyksiin kuuluvat jäsenet saavat 10 %:n alennuksen Erityinen Arki -verkkokaupan tuotteista (alennus ei koske Serina-painopeittoja). Etu on voimassa 31.12.2018 saakka ja sen voi hyödyntää käyttämällä verkkokaupassa koodia ”ARKI2018”.

ma klo 9 - 11 ja 12 - 14, ti - to klo 9-11