Haaveissa loma?

Hae mukaan tuetulle lomalle, joita toteutamme yhteistyössä Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n kanssa (MTLH). Lisäksi on tarjolla lomia, jotka on kohdennettu ADHD-liiton kohderyhmän lisäksi, Autismi- ja Aspergerliiton ja Aivoliiton kohderyhmille. Tuetut lomat pitävät sisällään täyshoidon ja ohjattua loma-ohjelmaa, johon osallistuminen on vapaaehtoista. Tuetulla lomalla on mahdollisuus myös tavata ADHD-liiton edustaja ja osallistua ohjattuun vertaiskeskusteluun.

Lomatarjonta vuonna 2018

• Voimaa vertaisuudesta, omatoimiset lapsiperheet, Vuokatin Urheiluopisto 18.2.-23.2.2018. Hakuaika päättynyt.
  • Voimaa vertaisuudesta, omatoimiset lapsiperheet, Kylpylähotelli Kunnonpaikka 10.6.-15.6.2018. Hakuaika päättynyt.
  • Voimaa vertaisuudesta, omatoimisille aikuisille, Yyterin Kylpylähotelli Oy 14.6.-17.6.2018. Hakuaika päättynyt.
  • Voimaa vertaisuudesta, omatoimiset lapsiperheet, Liikuntakeskus Pajulahti, 21.10.-26.10.2018. Hakuaika päättyy 21.7.2018.

Yhteistyölomat

• Voimaa vertaisuudesta, omatoimiset lapsiperheet, Spa Hotel Runni, 22.07.-27.07.2018. Hakuaika päättynyt.
  • Voimaa vertaisuudesta, omatoimisille aikuisille, Lehmirannan lomakeskus, 13.08.-18.8.2018. Hakuaika päättynyt.
  • Voimaa vertaisuudesta, omatoimiset lapsiperheet, Kylpylähotelli Summasaari, 21.10.-26.10.2018. Hakuaika päättyy 21.07.2018.

Tuettujen lomien hinta on aikuisilta 20 €/vrk, perhelomilla alle 17-vuotiaat lapset lomailevat ilmaiseksi. Matkakustannuksista lomalaiset vastaavat itse. Perhelomille valitaan enintään 10 perhettä ja aikuisten lomille 15 henkilöä.

Lomalle hakeminen

Hae mukaan täyttämällä hakulomake verkossa www.mtlh.fi  Kiinnitä huomiota perusteluihin; kerro miksi sinut/teidät tulisi valita mukaan. MTLH valitsee lomatuen saajat sosiaalisin, terveydellisin ja taloudellisin perustein. Myönteisistä päätöksistä ilmoitetaan hakijalle noin kaksi kuukautta ennen loman alkua.

HUOM! Olethan ajoissa liikkeellä – hakemukset täytyy toimittaa viimeistään 3 kk ennen loman alkamisajankohtaa.

ma-to klo 9-11