Haaveissa loma?

Hae mukaan tuetulle perhelomalle, joita toteutamme yhteistyössä Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n kanssa (MTLH). ADHD-liiton lomien lisäksi, tarjolla  on lomia, jotka on kohdennettu  myös Autismi- ja Aivoliiton kohderyhmille. Tuetut lomat pitävät sisällään majoituksen, täyshoidon ja ohjattua ryhmäkohtaista/vapaa-ajan loma-ohjelmaa, joihin voit halutessasi osallistua.

Huom! Ole ajoissa liikkeellä, hakuajat päättyvät 3kk ennen loman alkamisajankohtaa.

ADHD-liiton Voimaa vertaisuudesta – lomat lapsiperheille vuonna 2022

• Vuokatin Urheiluopisto 6.3.-11.3.2022. Haku päättynyt!
  • Hotelli Kivitippu 26.6.-1.7.2022. Haku päättynyt!
  • Rokua Health & Spa 23.10.-28.10.2022. Hae mukaan 23.7.2022 mennessä.
  • Sport & Spa Hotel Vesileppis 27.12.2022-1.1.2023. Hae mukaan 27.9.2022 mennessä.

ADHD-liiton, Autismiliiton ja Aivoliiton yhteiset Voimaa vertaisuudesta – lomat lapsiperheille vuonna 2022

• Vuokatin Urheiluopisto 20.2.-25.2.2022. Haku päättynyt!
  • Kylpylähotelli Rauhalahti 3.7.-8.7.2022. Haku päättynyt!
  • Sport & Spa Hotel Vesileppis Oy 16.10.-21.10.2022. Hae mukaan 16.7.2022 mennessä.

Mitä loma tarjoaa?

• Lomalla voit unohtaa arjen huolet hetkeksi ja tutustua samankaltaisessa elämäntilanteessa oleviin.
  • Lomalla on mahdollisuus hengähtää arjen kiireistä ja kerätä yhteisiä muistoja.
  • Tuetuilta lomilta saa yhteisiä lomamuistoja, uusia kokemuksia ja yhdenvertaisuuden tunnetta koko perheelle.

Mitä loma maksaa?

Loman omavastuuosuus aikuisilta ja 17 vuotta täyttäneiltä on 100 € / 5 vrk. Lomailija maksaa itse matkakulunsa lomakohteeseen. Alle 17-vuotiaat lomailevat maksutta.

Miten haen mukaan tuetulla lomalle?

Tuetulle lomalle haetaan täyttämällä hakulomake verkossa www.mtlh.fi  Linkki sähköiseen hakemukseen löytyy heti etusivulta. Kiinnitä huomiota perusteluihin; kerro miksi teidän perhe tulisi valita mukaan. MTLH valitsee lomatuen saajat sosiaalisin, terveydellisin ja taloudellisin perustein. Kutsut lomalle valituille lähetetään n. 2 kk ennen loman alkua. Kielteisestä lomapäätöksestä ei lähetetä ilmoitusta.

ke ja to klo 9–11