Haaveissa loma?

Hae mukaan tuetulle lomalle, joita toteutamme yhteistyössä Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n kanssa (MTLH). ADHD-liiton lomien lisäksi on tarjolla  lomia, jotka on kohdennettu  myös Autismi- ja Aspergerliiton ja Aivoliiton kohderyhmille. Tuetut lomat pitävät sisällään täyshoidon ja ohjattua loma-ohjelmaa, johon voit halutessasi osallistua.

Lomatarjonta vuonna 2019

• Voimaa vertaisuudesta-loma lapsiperheille, Rokua Health & Spa 3.3.-8.3.2019. Hakuaika päättyy 3.12.2018.
  • Voimaa vertaisuudesta-loma lapsiperheille, KK-Verve/Lahti 9.6.-14.6.2019. Hakuaika päättyy 9.3.2019.
  • Voimaa vertaisuudesta-loma aikuisille, Härmän Kylpylä 29.8.-1.9.2019. Hakuaika päättyy 29.5.2019.
  • Voimaa vertaisuudesta-loma lapsiperheille, Kuortaneen Urheiluopisto 13.10.-18.10.2019. Hakuaika päättyy 13.7.2019.

Yhteistyölomat Autismi- ja Aspergerliiton ja Aivoliiton kanssa

• Voimaa vertaisuudesta-loma lapsiperheille, Spa Hotel Runni 17.2.-22.2.2019. Hakuaika päättyy 17.11.2018.
  • Voimaa vertaisuudesta-loma lapsiperheille, Kuntoutuskeskus Kankaanpää 9.6.-14.06.2019. Hakuaika päättyy 9.3.2019.
  • Voimaa vertaisuudesta-loma lapsiperheille, KK-Verve/Lahti 15.6.-20.6.2019. Hakuaika päättyy 15.3.2019.

Tuettujen lomien hinta on aikuisilta 20 €/vrk, perhelomilla alle 17-vuotiaat lapset lomailevat ilmaiseksi. Matkakustannuksista lomalaiset vastaavat itse. Perhelomille valitaan enintään 10 perhettä ja aikuisten lomille 15 henkilöä.

Lomalle hakeminen

Hae mukaan täyttämällä hakulomake verkossa www.mtlh.fi  Kiinnitä huomiota perusteluihin; kerro miksi sinut/teidät tulisi valita mukaan. MTLH valitsee lomatuen saajat sosiaalisin, terveydellisin ja taloudellisin perustein. Myönteisistä päätöksistä ilmoitetaan hakijalle noin kaksi kuukautta ennen loman alkua.

HUOM! Olethan ajoissa liikkeellä – hakemukset täytyy toimittaa viimeistään 3 kk ennen loman alkamisajankohtaa.

ma-to klo 9-11