Haaveissa loma?

Hae mukaan tuetulle lomalle, joita toteutamme yhteistyössä Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n kanssa (MTLH). ADHD-liiton lomien lisäksi on tarjolla  lomia, jotka on kohdennettu  myös Autismi- ja Aivoliiton kohderyhmille. Tuetut lomat pitävät sisällään majoituksen, täyshoidon ja ohjattua ryhmäkohtaista/vapaa-ajan loma-ohjelmaa, joihin voit halutessasi osallistua.

Lomatarjonta vuonna 2020

• Voimaa vertaisuudesta-loma lapsiperheille, Rokua Health & Spa 23.2.-28.2.2020.
  • Voimaa vertaisuudesta-loma lapsiperheille, Kuortaneen Urheiluopisto 27.6.-2.7.2020.
  • Voimaa vertaisuudesta-loma lapsiperheille, Vuokatin Urheiluopisto 18.10.-23.10.2020.

Yhteistyölomat Autismi- ja Aivoliiton kanssa

• Voimaa vertaisuudesta-loma lapsiperheille, Vuokatin Urheiluopisto 16.2.-21.2.2020.
  • Voimaa vertaisuudesta-loma lapsiperheille, Tanhuvaaran Urheiluopisto 7.6.-12.6.2020.
  • Voimaa vertaisuudesta- pidennetty viikonloppuloma nuorille aikuisille (n. 18-35-vuotiaat), joilla neuropsykiatrista pulmaa, Härmän Kylpylä 25.6.-28.6.2020

Tuettujen lomien hinta on aikuisilta 20 €/vrk, perhelomilla alle 17-vuotiaat lapset lomailevat maksutta. Matkakustannuksista lomalaiset vastaavat itse. Perhelomille valitaan enintään 10 perhettä ja aikuisten lomille 15 henkilöä.

Lomalle hakeminen

Hae mukaan täyttämällä hakulomake verkossa www.mtlh.fi  Kiinnitä huomiota perusteluihin; kerro miksi sinut/teidät tulisi valita mukaan. MTLH valitsee lomatuen saajat sosiaalisin, terveydellisin ja taloudellisin perustein. Myönteisistä päätöksistä ilmoitetaan hakijalle noin kaksi kuukautta ennen loman alkua.

HUOM! Olethan ajoissa liikkeellä – hakemukset täytyy toimittaa viimeistään 3 kk ennen loman alkamisajankohtaa.

ma - to klo 9-11