Haaveissa loma?

Tule mukaan virtuaalilomapilottiin! MTLH ry järjestää yhteistyössä ADHD-liiton kanssa virtuaaliloman, joka on suunnattu perheille, joissa lapsella on adhd. Lomat ovat kaksiosaisia yhdistelmälomia: toinen osa lomaillaan lomakohteessa ja toinen virtuaalisesti ohjattuna kotona ja lähiympäristössä.

Haettavana on seuraava loma:

Meidän perheen loma, Vuokatin urheiluopisto, 28.–31.10. (lomakohteessa) ja 13.–14.11. (virtuaalisesti)

Virtuaalilomapilotti sisältää:

• 3 vrk lomakohteessa (28.–31.10.): majoitus perhekoon mukaisissa huoneissa, täysihoitoruokailut, ryhmälle suunniteltu lomaohjelma.
  • 2 virtuaalilomapäivää kotona ja kodin lähiympäristössä (13.–14.11.): virtuaalisesti ohjattu, koko perheen lomaohjelma sekä ruokalahjakortti ja tekninen tuki.

Yhdistelmäloma tarjoaa koko perheelle mukavaa tekemistä ja vertaisseuraa.

Lomalle osallistumiseen tarvitset älylaitteen (suosittelemme ensisijaisesti tietokonetta tai tablettia, tarvittaessa myös puhelin käy), toimivan internet-yhteyden, valmiuden videoyhteyteen sekä sähköpostiosoitteen.

Osallistuminen virtuaalilomapilottiin on sitova. Täyttämällä hakemuksen ilmoittaudut molempiin lomajaksoihin. Loman saaneille lähetetään kutsu ja infokirje kuukautta ennen loman alkua. Lomat myönnetään taloudellisin, terveydellisin ja sosiaalisin perustein. Tuetun loman voi saada korkeintaan joka toinen vuosi.

Virtuaaliloman omavastuuosuus 20 € / lomakohteessa vietetty vrk/aikuinen. Tällä lomalla omavastuuosuus on yhteensä 60 € / aikuinen. Alle 17-vuotiaat lomailevat maksutta. Lomailija maksaa itse matkakulunsa lomakohteeseen.

Ilmoittaudu 26.9. mennessä tästä linkistä

Lisätietoja: p. 010 2193 460 arkisin klo 9–13 tai lomat@mtlh.fi

Vuoden 2022 perinteiset tuetut lomat julkaistaan lokakuun aikana.

ke ja to klo 9–11