Haaveissa loma?

Hae mukaan tuetulle lomalle, joita toteutamme yhteistyössä Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n kanssa (MTLH). ADHD-liiton lomien lisäksi on tarjolla  lomia, jotka on kohdennettu  myös Autismi- ja Aivoliiton kohderyhmille. Tuetut lomat pitävät sisällään majoituksen, täyshoidon ja ohjattua ryhmäkohtaista/vapaa-ajan loma-ohjelmaa, joihin voit halutessasi osallistua.

Lomatarjonta vuonna 2021

• Voimaa vertaisuudesta -loma lapsiperheille, Vuokatin Urheiluopisto 21.2.-26.2.2021.
  • Voimaa vertaisuudesta -loma lapsiperheille, Spa Hotel Runni, 4.7.-9.7.2021.
  • Voimaa vertaisuudesta -loma lapsiperheille, Kuntoutumiskeskus Apila Oy, 18.10.-23.10.2021.

Yhteistyölomat Autismi- ja Aivoliiton kanssa

• Voimaa vertaisuudesta -loma lapsiperheille, Kuortaneen Urheiluopisto 21.2.-26.2.2021.
  • Voimaa vertaisuudesta -loma nepsy-oireisille aikuisille, Rokua Helath & Spa, 6.6.-11.6.2021.
  • Voimaa vertaisuudesta -loma lapsiperheille, Sport & Spa Hotel Vesileppis Oy, 18.6.-23.6.2021.

HUOM! Ole ajoissa liikkeellä – hakemukset täytyy toimittaa viimeistään 3 kk ennen loman alkamisajankohtaa.

Omavastuuosuus

Tuettujen lomien omavastuuosuus on 20 €/vrk aikuisilta ja 17 vuotta täyttäneiltä, alle 17-vuotiaat lapset lomailevat maksutta. Matkakustannuksista lomalaiset vastaavat itse. Perhelomille valitaan enintään 10 perhettä ja aikuisten lomille 15 henkilöä.

Lomalle hakeminen

Hae mukaan täyttämällä hakulomake verkossa www.mtlh.fi  Linkki sähköiseen hakemukseen löytyy heti etusivulta. Kiinnitä huomiota perusteluihin; kerro miksi sinut/teidät tulisi valita mukaan. MTLH valitsee lomatuen saajat sosiaalisin, terveydellisin ja taloudellisin perustein. Myönteisistä päätöksistä ilmoitetaan hakijalle noin kaksi kuukautta ennen loman alkua.

ma–to klo 9–11