fbpx
Kuvaa on Tsättäillään-hankkeen tunnus. Tsättäillään-hankkeen logo. Puhekuplan sisällä lukee chat adhd-liitto.fi ja tekstin alla on neljä eriväristä palloa: ADHD-liiton vihreä, liiton punasävy, oranssi ja violetti.

ADHD-liitto ylläpitää verkkosivullaan chattiä,  johon henkilökuntamme vastaa virka-aikana sekä varmimmin maanantaisin klo 17–20, torstaisin 14–17 ja perjantaisin klo 9-12. Perjantaisin saat tukea  usein myös ruotsin, englannin tai saksan kielellä. Neuvonta tapahtuu chatissä anonyymisti ja kahden kesken. Chatissä ei oteta kantaa yksilöllisiin hoito- ja kuntoutustoimenpiteisiin tai lääkityshoitoon. Chatin kautta voit jättää meille myös kysymyksen, johon vastaamme mahdollisimman pian.

Järjestämme myös teemallisia ryhmächattejä, joissa on mukana ADHD-liiton työntekijöitä ja kokemustoimijoita sekä eri alojen asiantuntijoita. Ryhmächatit ovat reaaliaikaisia kirjoitettuja keskusteluja, joissa saat sekä tietoa että vertaistukea. Ryhmächatit toteutetaan Hyvä kysymys -alustalla. Keskustelut käydään nimettömästi, erilaisia mielipiteitä ja kokemuksia arvostaen sekä ADHD-liiton chat-keskustelujen pelisääntöjä noudattaen. Tulostettavan ryhmächat-kalenterin löydät tästä.

Tietoa ja vertaistukea ryhmächateistä!

Tiistaina 17.11 klo 18-19
Chatt på svenska: Hur kan föräldern stöda skolgången då barnet har neuropsykiatriska utmaningar? Sakkunnig inom barn- och familjearbete Nicklas Kurkio från Barnavårdsföreningen rf. och erfarenhetsexpert från vår medlemsföreningen.  17.11 logga in till chatt härifrån

Keskiviikkona 2.12. klo 17-18
Chat nuorille! Keskustelua rennolla otteella adhd-aihepiiristä. Mukana nuorisotyötekijä Sanni Reinikainen Ohjaamosta sekä Piia Haukilahti ja kokemustoimija ADHD-liitosta. Tapahtumapäivänä pääset mukaan keskusteluun tästä linkistä.

Tiistaina 15.12. klo 18-19
Perustietoa adhd:sta aikuisuudessa. Mukana ADHD-liiton työntekijöitä ja edustajia jäsenyhdistyksistä. Tpaahtumapäivänä pääset mukaan keskusteluun tästä linkistä.

ma–to klo 9–11