fbpx
Kuvaa on Tsättäillään-hankkeen tunnus. Tsättäillään-hankkeen logo. Puhekuplan sisällä lukee chat adhd-liitto.fi ja tekstin alla on neljä eriväristä palloa: ADHD-liiton vihreä, liiton punasävy, oranssi ja violetti.

ADHD-liitto ylläpitää verkkosivullaan chattiä,  jonka kautta adhd-oireiset, heidän läheisensä ja työssään tietoa tarvitsevat ammattilaiset voivat saada yhteyden työntekijäämme. Keskiviikkoisin saat tukea usein myös ruotsin, englannin tai saksan kielellä. Neuvonta tapahtuu chatissä anonyymisti ja kahden kesken. Chatissä ei oteta kantaa yksilöllisiin hoito- ja kuntoutustoimenpiteisiin tai lääkityshoitoon. Chatin kautta voit jättää meille myös kysymyksen, johon vastaamme mahdollisimman pian.

Chat on auki:

maanantaisin klo 13 – 15
tiistaisin klo 13 – 15
keskiviikkoisin klo 15-18
perjantaisin klo 11 – 13

Järjestämme myös teemallisia ryhmächattejä, joista tiedotamme sosiaalisen median kanavissamme ADHD-liitto ry – Facebookissa ja @adhdliitto – Instagramissa. Ryhmächatit ovat reaaliaikaisia kirjoitettuja keskusteluja, joissa saat sekä tietoa että vertaistukea. Ryhmächatit toteutetaan Hyvä kysymys -alustalla. Keskustelut käydään nimettömästi, erilaisia mielipiteitä ja kokemuksia arvostaen sekä ADHD-liiton chat-keskustelujen pelisääntöjä noudattaen. Ryhmächattiin osallistujien määrää voidaan rajata, jotta kaikki keskustelijat saavat äänensä kuuluviin.

Syksyn  2021 chattien teema on nuorten itsenäistymisen tukeminen

28.9. klo 17:30-19:00 chattaillään vanhempien kanssa, mukaan mahtuu 15 keskustelijaa. Keskusteluun liitytään tapahtuman alkaessa tämän linkin kautta.

15.10 klo 8:30-10:00 chattaillään ammattilaisten kanssa. Mukaan mahtuu 15 keskustelijaa. Keskusteluun liitytään tapahtuman alkaessa tämän linkin kautta.

ke ja to klo 9–11