fbpx
Kuvaa on Tsättäillään-hankkeen tunnus. Tsättäillään-hankkeen logo. Puhekuplan sisällä lukee chat adhd-liitto.fi ja tekstin alla on neljä eriväristä palloa: ADHD-liiton vihreä, liiton punasävy, oranssi ja violetti.

ADHD-liitto ylläpitää verkkosivullaan chattiä,  jonka kautta adhd-oireiset, heidän läheisensä ja työssään tietoa tarvitsevat ammattilaiset voivat saada yhteyden työntekijäämme. Neuvonta tapahtuu chatissä anonyymisti ja kahden kesken. Chatissä ei oteta kantaa yksilöllisiin hoito- ja kuntoutustoimenpiteisiin tai lääkityshoitoon. Chatin kautta voit jättää meille myös kysymyksen, johon vastaamme mahdollisimman pian.

Chat on auki:

maanantaisin klo 13 – 15
tiistaisin klo 13 – 15
perjantaisin klo 11 – 13

Järjestämme myös teemallisia ryhmächattejä, joista tiedotamme sosiaalisen median kanavissamme ADHD-liitto ry – Facebookissa ja @adhdliitto – Instagramissa.
Ryhmächatit ovat reaaliaikaisia kirjoitettuja keskusteluja, joissa saat sekä tietoa että vertaistukea. Ryhmächatit toteutetaan Hyvä kysymys -alustalla. Keskustelut käydään nimettömästi, erilaisia mielipiteitä ja kokemuksia arvostaen sekä ADHD-liiton chat-keskustelujen pelisääntöjä noudattaen. Ryhmächattiin osallistujien määrää voidaan rajata, jotta kaikki keskustelijat saavat äänensä kuuluviin.

Ryhmächatteihin ei ilmoittauduta etukäteen. Keskusteluun liitytään tämän sivun linkistä, tai suoraan Hyvä kysymys/ ryhmächat verkkosivun kautta.

Vuoden 2022 ryhmächattien aikataulu ja aiheet

• Ma 14.3. klo 17.30-19 ” Naisen elämää” matkakumppanina adhd. Chat naisille, joilla on adhd
    Kirjaudu keskusteluun tästä linkistä.
  •  Ma 23.5. klo 17.30-19 ”Mitä adhd tuo vanhemmuuteen?” vanhemmille, joilla itsellään on adhd
  • Ma 29.8. klo 17.30-19 ”Lapsiperhearkea” kouluikäisten lasten vanhemmille
  • Ma 10.10. klo 17.30-19 ”Minä, sinä ja adhd” adhd-oireisten puolisoille