Kuvaa on Tsättäillään-hankkeen tunnus. Tsättäillään-hankkeen logo. Puhekuplan sisällä lukee chat adhd-liitto.fi ja tekstin alla on neljä eriväristä palloa: ADHD-liiton vihreä, liiton punasävy, oranssi ja violetti.

ADHD-liitto ylläpitää verkkosivullaan yksilöchattiä, johon henkilökuntamme vastaa virka-aikana sekä varmimmin maanantaisin klo 17–20 ja torstaisin 14–17. (Chat on kiinni 6.–19.7.2020.)

Neuvonta tapahtuu chatissä anonyymisti ja kahden kesken. Chatissä ei oteta kantaa yksilöllisiin hoito- ja kuntoutustoimenpiteisiin tai lääkityshoitoon. Näistä asioista tulee aina keskustella hoitavan tahon kanssa.

Chatin kautta voit jättää meille myös kysymyksen, johon vastaamme mahdollisimman pian.

Järjestämme myös ryhmämuotoisia, teemallisia chattejä, joissa on mukana ADHD-liiton työntekijöitä ja kokemustoimijoita sekä muun muassa yhteistyökumppaneitamme järjestöistä. Ryhmächattien käytännöistä, aikatauluista ja teemoista tiedotamme tällä sivulla sekä sosiaalisen median kanavillamme Facebookissa ja Instagramissa.

Ensimmäiset chatit järjestetään

Torstaina 6.8. klo 18–19 Zoomissa

(Linkki ilmestyy tälle sivulle tapahtumapäivänä.)

Aihe: ”Miten ikinä ehdin taas töihin?” Vinkkejä ja keskustelua adhd- & työelämäyhtälöstä, jossa usein kolmantena pyöränä on myös perhe.

Mukana on ADHD-liiton kuntoutuksen asiantuntija Marjo Hodju sekä Tsättäillään-hankkeen projektivastaava Piia Haukilahti.

Keskiviikkona 26.8. klo 18–19

Aihe: Lennokkaasti opintoihin – vinkit toimivaan opintojen aloitukseen.

Mukana on ADHD-liitosta asiantuntija Tuuli-Maria Lehtinen ja kokemustoimija.

Tiistaina 8.9. klo 18–19

Aihe: Huolettavatko raha-asiat? – Kysy arjen raha-asioiden hallitsemisesta ja velkojen maksamisesta.

Mukana on talous- ja velka-asioiden asiantuntija Takuusäätiöstä sekä työntekijä ADHD-liitosta.

ma–to klo 9–11