fbpx
Kuvaa on Tsättäillään-hankkeen tunnus. Tsättäillään-hankkeen logo. Puhekuplan sisällä lukee chat adhd-liitto.fi ja tekstin alla on neljä eriväristä palloa: ADHD-liiton vihreä, liiton punasävy, oranssi ja violetti.

ADHD-liitto ylläpitää verkkosivullaan chattiä,  jonka kautta adhd-oireiset, heidän läheisensä ja työssään tietoa tarvitsevat ammattilaiset voivat saada yhteyden työntekijäämme. Keskiviikkoisin saat tukea usein myös ruotsin, englannin tai saksan kielellä. Neuvonta tapahtuu chatissä anonyymisti ja kahden kesken. Chatissä ei oteta kantaa yksilöllisiin hoito- ja kuntoutustoimenpiteisiin tai lääkityshoitoon. Chatin kautta voit jättää meille myös kysymyksen, johon vastaamme mahdollisimman pian.

Chat on auki:

maanantaisin klo 13 – 15
tiistaisin klo 13 – 15
keskiviikkoisin klo 15-18
perjantaisin klo 11 – 13

Järjestämme myös teemallisia ryhmächattejä, joista tiedotamme sosiaalisen median kanavissamme ADHD-liitto ry – Facebookissa ja @adhdliitto – Instagramissa.
Ryhmächatit ovat reaaliaikaisia kirjoitettuja keskusteluja, joissa saat sekä tietoa että vertaistukea. Ryhmächatit toteutetaan Hyvä kysymys -alustalla. Keskustelut käydään nimettömästi, erilaisia mielipiteitä ja kokemuksia arvostaen sekä ADHD-liiton chat-keskustelujen pelisääntöjä noudattaen. Ryhmächattiin osallistujien määrää voidaan rajata, jotta kaikki keskustelijat saavat äänensä kuuluviin.

Ryhmächatteihin ei ilmoittauduta etukäteen. Keskusteluun liitytään tälle sivulle lähempänä tapahtumaa tulevan linkin, tai suoraan Hyvä kysymys/ ryhmächat verkkosivun kautta.

Vuoden 2022 ryhmächattien aikataulu ja aiheet

• Ma 14.3. klo 17.30-19 ” Naisen elämää” naisille, joilla on adhd
  • Ma 23.5. klo 17.30-19 ”Mitä adhd tuo vanhemmuuteen?”
    vanhemmille, joilla itsellään on adhd
  • Ma 29.8. klo 17.30-19 ”Lapsiperhearkea” kouluikäisten lasten vanhemmille
  • Ma 10.10. klo 17.30-19 ”Minä, sinä ja adhd” adhd-oireisten puolisoille