fbpx

Onko yhdistystoiminta lähellä sydäntäsi? Hienoa! Etsimme tiimimme vahvistukseksi, toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen, yhdistystoiminnan asiantuntijaa koordinoimaan ja tukemaan ADHD-liiton jäsenyhdistysten toimintaa. Työpisteesi sijaitsee Vantaan toimipisteellä, mutta työtehtävä on valtakunnallinen. Työtä on mahdollista tehdä osittain etänä.

Yhdistystoiminnan asiantuntijan keskeisiin tehtäviin sisältyy ADHD-liiton 17 jäsenyhdistyksen toiminnan tukeminen tarjoamalla vapaaehtoisille toimijoille tietoa, hyviä käytäntöjä ja välineitä jäseniä palvelevan pitkäjänteisen toiminnan järjestämiseksi. Yhdistystoiminnan asiantuntija kuuluu osaksi ADHD-liiton yleistoiminnan tiimiä ja työtehtäviin sisältyy myös neuvontaa, tapahtumien järjestämistä sekä vaikuttamis- ja verkostotyötä. Monipuolisen työtehtäväsi tukena toimivat toiminnanjohtajan lisäksi yleistoiminnan kollegat.

Yhdistystoiminnan asiantuntijan tehtävä edellyttää oma-aloitteisuutta, itsenäistä työotetta, tiimityötaitoja sekä ymmärrystä yhdistys- ja vapaaehtoistoiminnasta. Toivomme hakijalta soveltuvaa korkeakoulututkintoa. Eduksi katsomme aiemman kokemuksen järjestötyöstä, adhd/neuropsykiatrisen osaamisen, vahvat viestinnälliset valmiudet sekä kielitaidon. Työhön sisältyy ajoittain ilta- ja viikonlopputyötä.

ADHD-liitto ry on valtakunnallinen asiantuntija- ja kansalaisjärjestö. Yhdistystoiminnan asiantuntijana pääset osana moniammatillista työyhteisöämme toteuttamaan ja kehittämään toimintaa adhd-oireisten ja heidän läheistensä yhdenvertaisuuden ja hyvinvoinnin edistämiseksi.

Lähetä avoin hakemuksesi palkkatoiveineen sekä ansioluettelosi viimeistään 30.1. klo 16.00 mennessä täällä. Soveltuvat hakijat kutsutaan haastatteluun, jotka pidetään 8.2.2023 Vantaalla.

Lisätietoja antavat:

Yhdistystoiminnan asiantuntijan sisällölliset työtehtävät, Katja Suni p. 045 657 8720. Torstaina 19.1. klo 9–11 ja keskiviikkona 25.1. klo 12–14.

Työsuhteeseen liittyvä asiat, toiminnanjohtaja Nina Hovén p. 045 636 1841. Tiistaina 24.1. klo 9–10 ja torstaina 26.1. klo 13.-14.30.

ke ja to klo 9–11