fbpx

ADHD-liitto ry on valtakunnallinen asiantuntija- ja kansalaisjärjestö. Toimintamme tavoitteena on adhd-oireisten ja heidän läheistensä hyvinvoinnin tukeminen. Haemme nyt tiimimme vahvistuksesi Vantaan toimipisteelle vapaaehtoistoiminnan koordinaattoria toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Vapaaehtoistoiminnan koordinaattori

Vapaaehtoistoiminnan koordinaattorin tehtävänä on toteuttaa ja kehittää järjestölähtöistä vapaaehtoistoimintaa adhd-oireisille ja heidän läheisilleen yhdessä työparin kanssa. Kohtaat, perehdytät ja koulutat järjestön toimintaan tulevia ja jo mukana olevia vapaaehtoisia sekä välität vertaistukipyyntöjä ja kokemustehtäviä vapaaehtoistoimijoille.

Olet vapaaehtoisten käytettävissä, tuet ja ohjaat heitä tehtävissään. Innostut ja innostat vapaaehtoisia ja kehität toimintaa yhdessä heidän kanssaan. Verkostoidut ja rakennat yhteistyötä eri kumppaneiden kanssa sekä viestit toiminnasta eri kanavissa. Tykkäät organisoida ja koordinoida asioita, ja sinulla on loistavat yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot. Olet joustava ja valmis työskentelemään myös iltaisin ja viikonloppuisin, jolloin vapaaehtoiset tavoittaa parhaiten.

Työtehtävien hoitaminen edellyttää vahvoja itsensä johtamisen taitoja ja oma-aloitteisuutta. Työsi tukena on työparisi lisäksi koko ADHD-liiton moniammatillinen työyhteisö.

Odotamme sinulta sopivaa amk-tasoista korkeakoulututkintoa sekä aiempaa kokemusta järjestökentästä ja vapaaehtoistoiminnasta sekä sen koordinoinnista. Työotteesi on ihmislähtöinen ja ratkaisukeskeinen. Englannin ja ruotsin kielen taito sekä osaaminen adhd:hen liittyen katsotaan eduksi.

Työ alkaa sopimuksen mukaan.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen ja ansioluettelosi viimeistään 7.11. oheisen linkin kautta: https://www.lyyti.in/rekry2022

Lisätietoja

Tiedustelut työsuhteeseen liittyvissä asioissa 31.10. klo 14–15 tai 3.11. klo 13–14 toiminnanjohtaja Nina Hovén, p. 045 636 1841.

Tiedustelut työtehtäviin liittyvissä asioissa 27.10. klo 10–12 ja 1.11. klo 13–15 asiantuntija Elina Tihinen, p. 050 309 6556.

ke ja to klo 9–11