Kokemusosaajilla on omakohtainen kokemus elämästä adhd oirekuvan kanssa, joko itse oireisena tai oireisen läheisenä. Kokemusosaajat ovat saaneet koulutuksen näiden kokemustensa välittämiseksi. Jokaisella on omanlainen tarina kerrottavana, joka täydentää arvokkaalla tavalla teoreettista tietoa, edesauttaen ymmärryksen lisääntymistä adhd oirekuvan erityispiirteistä ja vaikutuksista arkeen.

Kokemusosaajat ovat arjen asiantuntijoita, joiden tarinoilla on vaikuttava paikkansa mm.

• opetuksessa ja koulutuksissa
  • palveluiden suunnittelussa, kehittämisessä ja arvioinnissa
  • muissa tilaisuuksissa ja tapahtumissa, joissa kaivataan adhd kokemustietoutta

Tutustu toimintaan tarkemmin esitteemme kautta.

ADHD-liiton verkostoon kuuluu kymmeniä kokemusosaajia eri puolilta Suomea. Välitämme kokemusosaajia tilaisuuksiin, joissa tarvitaan adhd-tietoutta tai asiakasnäkökulmaa. Kiinnostuitko? Tilaa kokemusosaaja! Huomioithan, että kokemusosaajat toimivat vapaaehtoisina ja tilaaja korvaa tehtävästä aiheutuvat kulut.

SINUSTAKO KOKEMUSOSAAJA?

ADHD-liiton kokemusosaajat ovat koulutuksen saaneita vapaaehtoistoimijoita. Nyt sinulla on mahdollisuus päästä mukaan tähän loistavaan porukkaan ja osaksi merkityksellistä vapaaehtoistoiminnan muotoa! Järjestämme peruskoulutuksen uusille Adhd-kokemusosaajille Helsingissä 9.-10.2. ja 16.-17.3.2019. SAATAT OLLA ETSIMÄMME HENKILÖ JOS:

– sinulla tai läheiselläsi (esim. lapsella, sisaruksella tai puolisolla) on diagnosoitu adhd

– olet sinut oman tai läheisesi diagnoosin kanssa (suosittelemme, että diagnoosin saamisesta on riittävän pitkä aika, noin 3v.)

– olet yhteistyökykyinen

– omaat positiivisen elämänasenteen