Perustiedot

• Alkaa: 6.4.2022 klo 17.30
  • Päättyy: 6.4.2022 klo 19.00
  • Paikka: Verkossa (Zoom)
  • Järjestäjä(t): ADHD-liitto/Kove ja Kasper ry:n Voikukkia-toiminta
  • Hinta: Maksuton
  • Hakuaika on päättynyt

Lapsen huostaanotto tai sijoitus kodin ulkopuolelle herättää paljon ajatuksia ja tunteita. Älä jää yksin, tule jakamaan ajatuksiasi muiden saman kokeneiden kanssa.

Vertaistuki-illassa keskustelut perustuvat vertaisuuteen ja ovat avoimia kaikille. Paikalla on ADHD-liiton ja VOIKUKKIA-toiminnan työntekijät sekä kokemusasiantuntija, jolla on oma kokemus lapsen huostaanotosta.

Verkkovertaistuki-tapahtumiin otetaan 8 osallistujaa. Ilmoittautuminen on sitova. Jos et pääsekään osallistumaan tapahtumaan, niin peruminen tulee tehdä voikukkia@suomenkasper.fi, jotta voimme vapauttaa paikan. Osallistumislinkki laitetaan sähköpostilla tapaamista edeltävänä päivänä. Jos linkki ei tule, niin tarkistathan myös roskapostikansion. Linkki laitetaan myös nettisivuille tapahtumaa edeltävänä päivänä.

Ilmoittaudu täältä: https://suomenkasper.fi/verkko-vertaistuki-ilta-adhd-oireisen-lapsen-vanhemmille-joiden-lapsi-on-huostaanotettu-sijoitettu/

ke ja to klo 9–11