Perustiedot

• Päättyy: 22.4.2021 klo 17.00
  • Paikka: Verkossa
  • Järjestäjä(t): ADHD-liitto
  • Hakuaika päättyy 11.3.2021.
  • Hae kursille

Kenelle kurssi on tarkoitettu?

Kurssi on tarkoitettu adhd- ja add-oireisille aikuisille.

Koska ja miten kurssi järjestetään?

Kurssi muodostuu kuudesta Teams-tapaamisesta. Verkkotapaamiset ovat 18.3., 25.3., 31.3., 8.4. 15.4. ja 22.4.2021 klo 15-17.

Mitä kurssi voi minulle antaa?

Tämä kurssi auttaa sinua tutkiskelemaan, miten adhd vaikuttaa elämääsi ja miten voit lievittää sen tuomia haasteita. Kurssin myötä tunnistat aiempaa paremmin omat vahvuutesi ja toimintakykyysi vaikuttavat asiat. Opit keinoja adhd:n kanssa elämiseen.

Mitä kurssilla tehdään?

Verkkokurssilla syvennytään Varavoimaa verkosta-kurssin teemoihin. Teemat käsittelevät adhd-tietoutta, kuntoutusta, arjen hallintaa, vuorovaikutusta ja omaa hyvinvointia. Kurssilla vertaistuki on isossa roolissa. Kurssilaiset pääsevät jakamaan kokemuksiaan ja ajatuksiaan, millaista on elää adhd:n kanssa. Kurssin sisältönä ovat ohjaajien alustukset, ryhmä- ja pienryhmäkeskustelut.

Toivomme sitoutumista kurssille ja sen kaikille kurssikerroille osallistumista, sillä tällöin saat kurssista parhaan hyödyn.
Kurssille osallistuu 12 osanottajaa ja 2 työntekijää. Kurssi on maksuton.

Miten haen kurssille?

Täytä sähköinen hakulomake. Kurssin hakuaika päättyy 11.3.2021.

Millä perusteilla kurssilaiset valitaan?

Etusijalla ovat ne hakijat, jotka ovat saaneet vähän tai ei lainkaan tukea adhd:hen. Ilmoitamme kurssipaikasta sähköpostitse 3-4 päivän sisällä hakuajan päätyttyä.

Lisätietoja?

Lisätietoja saat ADHD-liiton asiantuntijoilta. Marjon tavoitat numerosta 050 400 6478 ja Tuulin numerosta 045 657 7876. Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen kurssitoiminta@adhd-liitto.fi

Hae kursille

ke ja to klo 9–12