Perustiedot

• Alkaa: 7.2.2022 klo 15.00
  • Päättyy: 21.3.2022 klo 17.00
  • Paikka: Verkossa
  • Hakuaika päättyy 9.1.2022.

Kenelle kurssi on tarkoitettu?

Kurssi on tarkoitettu adhd- ja add-oireisille aikuisille.

Koska ja miten kurssi järjestetään?

Kurssi muodostuu kuudesta Teams-tapaamisesta. Verkkotapaamiset ovat 7.2., 14.2., 28.2., 7.3. 14.3. ja 21.3.2022 klo 15-17.

Mitä kurssi voi minulle antaa?

Tämä kurssi auttaa sinua tutkiskelemaan, miten adhd vaikuttaa elämääsi ja miten voit lievittää sen tuomia haasteita. Kurssin myötä tunnistat aiempaa paremmin omat vahvuutesi ja toimintakykyysi vaikuttavat asiat. Opit keinoja adhd:n kanssa elämiseen.

Mitä kurssilla tehdään?

Verkkokurssilla syvennytään Varavoimaa verkosta -kurssin teemoihin. Teemat käsittelevät adhd-tietoutta, kuntoutusta, arjen hallintaa, vuorovaikutusta ja omaa hyvinvointia. Kurssilla vertaistuki on isossa roolissa. Kurssilaiset pääsevät jakamaan kokemuksiaan ja ajatuksiaan, millaista on elää adhd:n kanssa. Kurssin sisältönä ovat ohjaajien alustukset, ryhmä- ja pienryhmäkeskustelut.

Toivomme sitoutumista kurssille ja sen kaikille kurssikerroille osallistumista, sillä tällöin saat kurssista parhaan hyödyn.

Kurssi on maksuton.

Miten haen kurssille?

Täytä sähköinen hakulomake. Kurssin hakuaika päättyy 9.1.2022.

Millä perusteilla kurssilaiset valitaan?

Etusijalla ovat ne hakijat, jotka ovat saaneet vähän tai ei lainkaan tukea adhd:hen.

Koska saan tiedon, pääsenkö kurssille?

Hakijoille ilmoitetaan asiasta viimeistään 2 viikkoa hakuajan päättymisen jälkeen.

Lisätietoja

Lisätietoja saat ADHD-liiton Hennalta. Tavoitat hänet numerosta 050 438 3633. Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen kurssitoiminta@adhd-liitto.fi

ke ja to klo 9–11