Keskustelua ryhmächatissa aiheista adhd ja opiskelu - toimivat keinot ja oppilaitosten tukimahdollisuudet.

Perustiedot

• Alkaa: 26.8.2020 klo 18.00
  • Päättyy: 26.8.2020 klo 19.00
  • Paikka: verkossa
  • Järjestäjä(t): ADHD-liitto
  • Hinta: maksuton, kaikille avoin

Lennokkaasti opintoihin – vinkit toimivaan opintojen aloitukseen.

Kohderyhmä: nuoret ja aikuiset
Uusien opintojen aloittaminen tai niihin kesätauon jälkeen palaaminen vaati monelaisia taitoja- muutakin kuin asioiden mieleen painamista ja teräviä tenttivastauksia. Chatissa voidaan jutella vaikkapa siitä, miten itselle sopivat rutiinit tai koulun erilaiset tukimahdollisuudet sujuvoittavat opiskelua. Parhaimmillaan opinnot etenevät  suunnitellusti ja aikaa jää myös voimia palauttavaan vapaa-aikaan. Tule mukaan porisemaan!

Mukana ADHD-liitosta ovat koulutettu kokemustoimija, sekä vertais- ja kokemustoiminnan kehittämisen asiantuntija, ammatillinen erityisopettaja Tuuli-Maria Lehtinen.

Chat toteutetaan Hyvä Kysymys-keskustelualustalla. Voit liittyä keskusteluun tapahtumapäivänä alla olevasta ilmoittaudu tapahtumaan- painikkeesta. Rekisteröidy alustan käyttäjäksi tai kirjaudu tähän keskusteluun nimimerkillä, joka tulee näkyviin myös muille osallistujille.
Tervetuloa mukaan!

Ilmoittaudu tapahtumaan