ADHD-liitto ry kutsuu syyskokoukseen la 23.11.2019 ADHD-liiton jäsenyhdistykset, jotka voivat valita edustajansa kokoukseen valtakirjalla. Käsiteltävät asiat: Liiton sääntömääräiset syyskokousasiat.

Perustiedot

• Alkaa: 23.11.2019 klo 11.00
  • Päättyy: 23.11.2019 klo 17.00
  • Paikka: Folkhälsanin Senioritalo, 2. kerros, Mannerheimintie 97, 00280 Helsinki
  • Järjestäjä(t): ADHD-liitto
  • Hakuaika on päättynyt

Syyskokouspäivän ohjelma

Klo

11              Lounas

Valtakirjojen tarkastus (mikäli valtakirjaa ei ole toimitettu etukäteen)

12             ADHD-liiton sääntömääräinen syyskokous

Kahvitauko

15             Jäsenistön keskustelutilaisuus liiton toiminnan kehittämiseksi

17             Hyvää kotimatkaa!

Kokouspäivän ohjelma kokonaisuudessaan löytyy ilmoittautumislinkin kautta.

Täytetyt valtakirjat pyydetään toimittamaan etukäteen liittämällä valtakirja ilmoittautumisen mukana Lyytiin. Valtakirjan voi lisätä Lyyti-järjestelmään myös ilmoittautumisen jälkeen. Valtakirjan voi lähettää ma 18.11.2019 mennessä liittoon sähköisesti adhd@adhd-liitto.fi viestin otsikko: VALTAKIRJA ja ”YHDISTYKSEN NIMI”. Valtakirjan voi toimittaa myös postitse osoitteella: ADHD-liitto ry, Pakarituvantie 4, 00410 HKI

Mikäli valtakirjaa ei ole toimitettu etukäteen, valtakirja tarkistetaan kokouspaikalla klo 11. Jäsenyhdistysten liittokokouksessa käytettävissä olevat äänimäärät tarkastetaan ennen kokousta. Käytössä oleva äänimäärä määräytyy vuonna 2019 maksettujen jäsenmaksujen mukaan.

ADHD-liitto ry tarjoaa lounaan ja iltapäiväkahvit. Liitto korvaa jokaisesta yhdistyksestä yhden virallisen kokousedustajan matkakulut, jotka voi laskuttaa edullisimman julkisen kulkuneuvon mukaan jälkikäteen kuitteja vastaan. Mikäli yhdistys haluaa lähettää useamman osallistujan, liitto tarjoaa mahdolliselle toiselle kokousosallistujalle kokoustarjoilut, muista kuluista (matkakustannukset, majoitus, muut ruokailut) vastaa yhdistys.

Kokousmateriaali postitetaan sähköisesti Lyytin kautta kaikille kokoukseen ilmoittautuneille.

Lämpimästi tervetuloa!

ADHD-liitto ry