ADHD-liitto ry kutsuu syyskokoukseen la 24.11.2018 ADHD-liiton jäsenyhdistykset, jotka voivat valita edustajansa kokoukseen valtakirjalla. Valtakirjat tarkistetaan kokouspaikalla klo 10.30-11. Käsiteltävät asiat: Liiton sääntömääräiset syyskokousasiat.

Perustiedot

• Alkaa: 24.11.2018 klo 10.30
  • Päättyy: 24.11.2018 klo 17.00
  • Paikka: Folkhälsanin Senioritalo, 2. kerros, Mannerheimintie 97, 00280 Helsinki
  • Järjestäjä(t): ADHD-liitto
  • Hakuaika on päättynyt

Aamukahvi/tee ja kahvileipä sekä lounas tarjotaan. Kokousmateriaali postitetaan sähköisesti suoraan kokoukseen ilmoittautuneille kokousedustajille, ilmoittautumisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen.

ILMOITTAUTUMISET 10.11.2018 MENNESSÄ. Mainitsethan ilmoittautumisen yhteydessä mahdolliset erityisruokavaliot.

Täytetyt valtakirjat pyydetään toimittamaan etukäteen, ti 20.11.2018 mennessä liittoon sähköisesti adhd@adhd-liitto.fi viestin otsikko: VALTAKIRJA ja ”YHDISTYKSEN NIMI”.
Valtakirjan voi toimittaa myös postitse osoitteella: ADHD-liitto ry Pakarituvantie 4, 00410 HKI
Jäsenyhdistysten liittokokouksessa käytettävissä olevat äänimäärät tarkastetaan ennen kokousta. Käytössä oleva äänimäärä määräytyy vuonna 2018 maksettujen jäsenmaksujen mukaan.

ADHD-liitto ry korvaa jokaisesta yhdistyksestä yhden kokousedustajan matkakulut edullisimman julkisen kulkuneuvon mukaan jälkikäteen kuitteja vastaan. Mikäli yhdistys haluaa lähettää useamman edustajan, liitto tarjoaa mahdolliselle toiselle kokousedustajalle kokoustarjoilut. Muista kuluista (matkakustannukset, majoitus, muut ruokailut) vastaa yhdistys. Kokouksen päätteeksi järjestetään ”Neuvoa antavat” – yhteinen keskustelutilaisuus.

Lisätiedot: adhd@adhd-liitto.fi

Ilmoittaudu tapahtumaan