Perustiedot

• Alkaa: 9.2.2019 klo 12.00
  • Päättyy: 17.3.2019 klo 16.00
  • Paikka: Helsinki, Hotelli Arthur, Vuorikatu 19.
  • Hakuaika on päättynyt

SINUSTAKO KOKEMUSOSAAJA?

ADHD-liiton kokemusosaajat ovat koulutuksen saaneita vapaaehtoistoimijoita. Nyt sinulla on mahdollisuus päästä mukaan tähän loistavaan porukkaan ja osaksi merkityksellistä vapaaehtoistoiminnan muotoa! SAATAT OLLA ETSIMÄMME HENKILÖ JOS:

– sinulla tai läheiselläsi (esim. lapsella, sisaruksella tai puolisolla) on diagnosoitu adhd

– olet sinut oman tai läheisesi diagnoosin kanssa (suosittelemme, että diagnoosin saamisesta on riittävän pitkä aika, noin 3v.)

– olet yhteistyökykyinen

– omaat positiivisen elämänasenteen

– olet valmis sitoutumaan koulutukseen (kaksi viikonloppua) ja toimimaan kokemusosaajana. Toivomme, että koulutukseen hakeutuu mahdollisimman laaja joukko eri näkökulmien edustajia, joten hae rohkeasti mukaan 20.1.2019 mennessä täyttämällä hakulomake tästä.  Kaikille koulutukseen hakeneille ilmoitetaan valinnoista viikolla 4.

MISSÄ, MILLOIN JA AIHEUTUUKO OSALLISTUMISESTA KULUJA? Paikkakunta: Helsinki, Hotelli Arthur, Vuorikatu 19, 00100 Helsinki. Ajankohta: kaksi koulutusviikonloppua, ensimmäinen 9.-10.2.2019 ja toinen 16.-17.3.2019 .Kulut: koulutus on osallistujille maksuton pitäen sisällään koulutusohjelman mukaiset ruokailut ja majoituksen tarvittaessa kahden hengen huoneissa. Matkakulut korvataan ulkopaikkakuntalaisille jälkikäteen edullisimman julkisen kulkuneuvon mukaan.

Ilmoittaudu tapahtumaan

ma - to klo 9-11