fbpx

ADHD-liitto ry on valtakunnallinen asiantuntija- ja kansalaisjärjestö. Toimintamme tavoitteena on adhd-oireisten ja heidän läheistensä hyvinvoinnin tukeminen. Haemme nyt toimistotiimimme vahvistukseksi Vantaan toimipisteelle hallintosihteeriä toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Hallintosihteerin keskeisiin tehtäviin kuuluu ADHD-liiton jäsentoimintaan liittyvät tehtävät, kuten jäsenrekisterin hoitaminen ja jäsenlaskutukset sekä liiton järjestötoimintaan liittyvät selvitykset sekä muut tarvittavat jäsen- ja järjestöpalvelut. Lisäksi hallintosihteerin työnkuvaan kuuluu liiton talous- ja toimistotehtäviä.

Työtehtävä edellyttää järjestelmällisyyttä, oma-aloitteisuutta sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn. Edellytämme hakijalta monipuolista taloushallinnon osaamista sekä taloushallinnon järjestelmien tuntemusta. Kokemus järjestökentän hallinnollisista tehtävistä, jäsenrekisterin käytöstä ja asiakaspalvelusta katsotaan eduksi. Työsi tukena toimii toimistotiimin ja toiminnanjohtajan lisäksi ADHD-liiton moniammatillinen tiimi.

Lähetä avoin hakemuksesi palkkatoiveineen sekä ansioluettelosi viimeistään 16.1. klo 12.00 mennessä täällä.

Lisätietoja: Tiedustelut työtehtävään liittyen 9.1. klo 13–14 tai 12.1. klo 10–11, toiminnanjohtaja Nina Hovén, p. 045 636 1841.

ke ja to klo 9–11