fbpx

Virtuaaliheimo-hanke on keväällä 2022 käynnistyvä kolmivuotinen (2022–2024) STEA-rahoitteinen hanke, jota hallinnoi ADHD-liitto ry.

ADHD-liiton logo

Virtuaaliheimo-hankkeessa luodaan virtuaaliyhteisö Discord-alustalle 16–29-vuotiaiden adhd-oireisten nuorten kohtaamisen areenaksi sekä opiskelun, työelämän ja arjenhallinnan tueksi. Alustalla välitetään tietoa ja tukea em. aiheista, edistetään vertaistuen toteutumista teemallisissa työpajoissa ja ryhmäkeskusteluissa, sekä mahdollistetaan uudenlaisten virtuaalisten vapaaehtoistoiminnan paikkojen toteutuminen.

Projektivastaavan tehtävässä vaaditaan kykyä koordinoida, kehittää ja johtaa hanketta. Lisäksi edellytämme kiinnostusta työskennellä adhd-oireisten nuorten auttamiseksi. Hanke toteutetaan tiimityönä ja projektivastaavan lisäksi hankkeeseen tullaan palkkaamaan yksi projektityöntekijä. Hankkeen työntekijöiden toimipaikkana on Vantaan tai Oulun toimisto.

Projektivastaavan tehtäväkuvaan kuuluu mm.

• kokonaisvastuu hankkeesta,
  • hankkeen sisällöllinen kehittäminen ja toimintojen toteuttaminen,
  • hankkeen seuranta, arviointi ja raportointi,
  • tiivis yhteistyö hankekumppaneiden kanssa.

Virtuaaliheimo-hankkeeseen etsitään määräaikaiseen työsuhteeseen henkilöä, jolla on soveltuva korkeakoulututkinto, aiempaa kokemusta hanketyöskentelystä ja osaamista adhd-oirekuvaan liittyen. Työssä tarvitaan hyviä yhteistyötaitoja, organisointikykyä sekä hyviä suullisia ja kirjallisia taitoja. Eduksi katsomme aiemman kokemuksen järjestötyöstä, nuorten aikuisten kanssa työskentelystä ja toimimisesta Discord-alustalla sekä ruotsin kielen taidon.

Tarjoamme sinulle paikan moniammatillisessa työyhteisössä, jossa pääset luomaan ja kehittämään uudenlaisia tuenmuotoja ko. kohderyhmälle. Meillä on joustava työaika ja laaja etätyömahdollisuus. Lisäksi työntekijöiden hyvinvoinnista pidetään huolta yhteisten virkistäytymispäivien sekä kulttuuri- ja liikuntaedun avulla.

Jos kiinnostuit, niin jätä hakemuksesi palkkatoiveineen ja ansioluettelo oheisen linkin kautta: Hae paikkaa täällä.

Hakuaika päättyy 23.1.2022.

Soveltuvat hakijat kutsutaan haastatteluun, jotka pidetään 31.1.–1.2.2022 Vantaalla/Oulussa.

Lisätietoja antavat:

Hankkeen sisällölliset asiat, kehittämispäällikkö Katja Suni p. 045 657 8720. Torstaina 13.1. klo 9–11 ja maanantaina 17.1. klo 12–16.

Työsuhteeseen liittyvät asiat, toiminnanjohtaja Nina Hovén-Korpela p. 045 636 1841. Maanantaina 17.1. klo 13–15 ja perjantaina 21.1. klo 9–11.

ke ja to klo 9–11