Äitiysloman sijaisuus Oulussa
Suunnittelija, vastuualueena jäsenyhdistystoiminta ja edunvalvonta

ADHD-liitto ry – ADHD-förbundet rf etsii äitiysloman sijaista suunnittelijan tehtävään Pohjois-Suomen aluetoimistoon Ouluun 7.1.2019 alkaen.

ADHD-liitto ry toivoo hakijalla olevan sosiaali-, terveys- tai kasvatusalan koulutus sekä neuropsykiatrista osaamista. Kokemus järjestötyöstä, edunvalvonta- ja vaikuttamistehtävistä sekä kaksikielisyys (suomi-ruotsi) katsotaan hakijalle eduksi. Suunnittelijan tehtävänkuva sisältää mm. neuvontaa, ohjausta, tiedotusta, vaikuttamista, tapahtumien järjestämistä, koulutusta ja jäsenyhdistysten toiminnan tukemista. Tehtävä sisältää ilta- ja viikonlopputyötä sekä matkustamista.

Lisätietoja:

toiminnanjohtaja Nina Hovén-Korpela. Yhteydenotot: sähköpostitse tai puhelimitse 045 636 1841.

Hakemukset palkkatoivomuksineen 19.10.2018 kello 15.00 mennessä.
nina.hoven-korpela@adhd-liitto.fi

ADHD-liitto ry on valtakunnallinen potilasjärjestö ja jäsenyhdistystensä kattojärjestö. Liitto toimii asiantuntijana, voimien kokoajana ja yhteistyön rakentajana vuorovaikutuksessa adhd-oireisten henkilöiden, heidän lähiyhteisöjensä, yhteistyötahojen ja yhteiskunnan kanssa. Liiton tehtävänä on koota, arvioida ja välittää adhd:hen ja sen liitännäishäiriöihin liittyvää tietoa. Liitto toimii adhd-oireisten henkilöiden edunvalvojana. Toteuttaakseen näitä tehtäviä liitto tiedottaa sekä suunnittelee, toteuttaa, arvioi ja kehittää palveluja yhdessä jäsenyhdistystensä ja sidosryhmiensä kanssa. ADHD-liiton keskustoimisto on Helsingissä ja aluetoimisto Oulussa.

ma-to klo 9-11