fbpx
ADHD-liiton joulukalenterin tunnuskuva. Luminen yömaisema, jossa on kuusia ja kaksi kuun valaisemaa loivaa mäkeä. Taivaalla loistaa iso kuu, tähdet tuikkivat, muutamia erikokoisia lumihiutaleita leijuu taivaalta. Oikeasta yläreunasta laskeutuvassa helminauhassa roikkuu joulukoristepallo, jossa on iso lumihiutale keskellä ja reunoilla nuotteja.

Heittäytyminen

Kuva on osa Oulun seudun ADHD-yhdistyksen valokuvausprojektia: ADHD-supervoimani.

Valokuvaaja: Isabel Andersson

”Projektia aloittaessa oli vaikea keksiä asioiden hyvä puoli itsestä. Jopa omassa päässä se nopeatempoinen ajatuksenjuoksu on jotain negatiivista, mikä pitää valjastaa. Vaikka sitä voi yhtä hyvin kuvata luovuudeksi. Pikkuhiljaa projektin edetessä huomaan alkaneeni itsekin uskomaan, että olen luova ja heittäytyvä ja että se on positiivinen puoli ja sen saa sanoa ääneen. Se on rikkaus. ”Heittäytyvä” on ystävän esille tuoma puoli, jota en olisi itse osannut ikinä sanoittaa. Nyt kun sitä on paljon miettinyt, niin sana taitaa kuvata minua parhaiten ihan arjessakin.” – Eeva

ASENNE on avain -kampanja

ADHD-liitto murtaa adhd:n liittyviä myyttejä ja uskomuksia. Asenne on avain -kampanjamme alleviivaa hyväntahtoisen, aidosti kuuntelevan ja rakentavan suhtautumisen merkitystä miettiessämme, mikä auttaa adhd-oireisia ja heidän läheisiään. ADHD-liiton joulukalenteri on osa Asenne on avain -kampanjaa.

#adhdliitto #asenneonavain #oivallaadhd #adhdliittojoulukalenteri

ADHD-liitto murtaa adhd:n liittyviä myyttejä ja uskomuksia. Asenne on avain -kampanjamme alleviivaa hyväntahtoisen, aidosti kuuntelevan ja rakentavan suhtautumisen merkitystä. ADHD-liiton joulukalenteri on osa Asenne on avain -kampanjaa.

ke ja to klo 9–11