ADHD-liiton joulukalenterin tunnuskuva. Luminen yömaisema, jossa on kuusia ja kaksi kuun valaisemaa loivaa mäkeä. Taivaalla loistaa iso kuu, tähdet tuikkivat, muutamia erikokoisia lumihiutaleita leijuu taivaalta. Oikeasta yläreunasta laskeutuvassa helminauhassa roikkuu joulukoristepallo, jossa on iso lumihiutale keskellä ja reunoilla nuotteja.

Jasmine Sallinen: Muutos

Kuvassa on nuoren naisen kasvot. Nainen katsoo suoraan katsojaan. Hänellä on vaaleat pitkät hiukset, tummat silmät ja paksut kulmakarvat.

Jasmine Sallinen
jasminesallinen82 (at) gmail.com

ASENNE on avain -kampanja

ADHD-liitto murtaa adhd:n liittyviä myyttejä ja uskomuksia. Asenne on avain -kampanjamme alleviivaa hyväntahtoisen, aidosti kuuntelevan ja rakentavan suhtautumisen merkitystä miettiessämme, mikä auttaa adhd-oireisia ja heidän läheisiään. ADHD-liiton joulukalenteri on osa Asenne on avain -kampanjaa.

#adhdliitto #asenneonavain #oivallaadhd #adhdliittojoulukalenteri

ADHD-liitto murtaa adhd:n liittyviä myyttejä ja uskomuksia. Asenne on avain -kampanjamme alleviivaa hyväntahtoisen, aidosti kuuntelevan ja rakentavan suhtautumisen merkitystä. ADHD-liiton joulukalenteri on osa Asenne on avain -kampanjaa.

ma - to klo 9-11