fbpx
ADHD-liiton joulukalenterin tunnuskuva. Luminen yömaisema, jossa on kuusia ja kaksi kuun valaisemaa loivaa mäkeä. Taivaalla loistaa iso kuu, tähdet tuikkivat, muutamia erikokoisia lumihiutaleita leijuu taivaalta. Oikeasta yläreunasta laskeutuvassa helminauhassa roikkuu joulukoristepallo, jossa on iso lumihiutale keskellä ja reunoilla nuotteja.

Yhdessä

Kuvassa on kaksi nuorta naista, ja he seisovat selin kameraan. Heillä on keltaiset lyhythihaiset T-paidat päällään. Paidan selässä on teksti ADHD = SUPERVOIMA. ADHD-kirjaimet on kirjoitettu eri väreillä: A oranssilla, D kirkkaan sinisellä, H vaalean vihreällä ja D violetilla. =-merkki on mustalla ja supervoima-sana sinisillä kirjaimilla. Molemmat sanat on kirjoitettu isoilla kirjaimilla. Naiset ovat nostaneet toistensa puoleisen käsivarren ylös ja he pitävät kiinni toistensa käsistä niin, että käsivarret ovat kiinni toisissaan. Vapaana olevan käden he ovat molemmat nostaneet lanteilleen. Kuvan tausta on tumma, ja keltainen pusero kirjaimineen nousee kirkkaana tummasta taustasta.

Kuva on osa Oulun seudun ADHD-yhdistyksen valokuvausprojektia: ADHD-supervoimani.

Valokuvaaja: Isabel Andersson

”Vaikutamme itseemme ja ympäristöömme tekemällä työtä tietoisuuden ja asenteiden eteen yhdessä. Yhdessä uskallamme, yhdessä onnistumme.” – Juuli ja Elina

ASENNE on avain -kampanja

ADHD-liitto murtaa adhd:n liittyviä myyttejä ja uskomuksia. Asenne on avain -kampanjamme alleviivaa hyväntahtoisen, aidosti kuuntelevan ja rakentavan suhtautumisen merkitystä miettiessämme, mikä auttaa adhd-oireisia ja heidän läheisiään. ADHD-liiton joulukalenteri on osa Asenne on avain -kampanjaa.

#adhdliitto #asenneonavain #oivallaadhd #adhdliittojoulukalenteri

ADHD-liitto murtaa adhd:n liittyviä myyttejä ja uskomuksia. Asenne on avain -kampanjamme alleviivaa hyväntahtoisen, aidosti kuuntelevan ja rakentavan suhtautumisen merkitystä. ADHD-liiton joulukalenteri on osa Asenne on avain -kampanjaa.

ke ja to klo 9–11