Etusivu | Adhd-tietoa | Tukea | Oppaat ja julkaisut | Ajankohtaista | ADHD-liitto | Yhteystiedot | Vertais- ja kokemustoiminta
Full version
Etusivu » Yhteystiedot

Puhelinneuvontaan voit soittaa esimerkiksi jos haluat keskustella aktiivisuuden ja tarkkaavuuden haasteisiin liittyvistä kysymyksistä, tutkimuksiin ja hoitoon hakeutumisesta, kuntoutuksesta tai kaipaat asioiden jakamista arkea helpottamaan (ihmissuhteet, päivähoito, koulu, jatko-opinnot, työelämä, yms.).

Neuvontaa antavat liiton työntekijät. Neuvonta tapahtuu yleisellä tasolla ja neuvonnassa ei oteta kantaa asiakkaiden yksilöllisiin hoito- ja kuntoutustoimenpiteisiin tai lääkityshoitoon. Näistä asioista tulee aina keskustella hoitavan lääkärin tai työryhmän kanssa.

Puhelinneuvonta-aika on ma-to kello 9 - 11.

Puhelinneuvonnan numero on 040 541 7696

Saapuminen ADHD-liiton toimistolle

ADHD-liiton toimisto sijaitsee Kuntoutussäätiön tiloissa Malminkartanossa (Pakarituvantie 4, 00410 Helsinki). Tarkemmat saapumisohjeet ja tiedot pysäköinnistä sekä talon aukioloajoista löydät Kuntoutussäätiön verkkosivuilta.

ADHD-liitolla on myös aluetoimisto Oulussa osoitteessa Kansankatu 53, 90100 Oulu.

Back to navigation