Tietoa jäseneksi liittymisestä

Henkilöjäsenet liittyvät jäseneksi johonkin ADHD-liiton jäsenyhdistyksistä. Yleensä jäseneksi liitytään alueellisesti lähimpänä toimivaan yhdistykseen.

Jotkut yhdistyksistä on valtakunnallisia, kuten Suomen AD/HD-aikuiset ry, jonka jäsenet ovat pääasiassa adhd-oireisia aikuisia ympäri Suomea. Jokainen jäsenyhdistys määrittelee itse jäsenmaksunsa, yleensä se on noin 20 euroa vuodessa.

Jäsenmaksun maksaneet saavat neljä kertaa vuodessa ilmestyvän ADHD-lehden. Lisäksi jäsenet saavat osallistua alennettuun jäsenhintaan ADHD-liiton koulutuksiin sekä mahdollisuuden osallistua myös jäsenistölle suunnattuihin ilmaisiin koulutuksiin. Jäsenyhdistykset järjestävät jäsenilleen kattavasti erilaista toimintaa, joista iso osa on maksutonta.

Yksityiset henkilöt tai yritykset/yhteisöt, jotka haluavat tukea ADHD-liiton toimintaa, voivat halutessaan liittyä ADHD-liiton kannatusjäseniksi. Kannatusjäsenyys yksityisille henkilöille maksaa 50 € / vuosi ja yrityksille/yhteisöille 100 € / vuosi. Kannatusjäsenet pääsevät nauttimaan samoista jäseneduista kuin varsinaiset jäsenetkin.

Jäseneksi pääset liittymään lomakkeella: