Länsi-Suomi

Kokkola:

• ADHD- ja Asperger-lasten vanhempien vertaisryhmä, kokkola(at)vaasanadhd.com

Vaasa:

• SVENSKSPRÅKIG ADHD-STÖDGRUPP (Avsedd för personer med ADHD-symptom, föräldrar, makar och anhöriga samt övriga som vill diskutera och dela erfarenheter med likasinnade i samma situation), hanna(at)wests.fi
  • ADHD- ja Autismikirjon aikuisten ryhmä, info(at)vaasanadhd.com

Seinäjoki:

• Adhd-lasten vanhempien vertaisryhmä, seinajoki(at)vaasanadhd.com
  • Aikuisten adhd-oireisten vertaistukiryhmä, seinajoki(at)vaasanadhd.com

Turku:

• ADHD-lasten ja -nuorten perheiden vertaistukiryhmä (sellaisille vanhemmille suunnattu vertaistukiryhmä, joiden lapsilla on joko ADHD tai ADD tai epäilys siitä), aistiyhdistys(at)aistiyhdistys.fi
  • Omituisten otusten vertaistukiryhmä (Neurologisesti epätyypillisille aikuisille suunnattu vertaistukiryhmä), aistiyhdistys(at)aistiyhdistys.fi
  • AaDeeHooDee-aikuisten vertaistukiryhmä (Adhd- ja Add-aikuisille suunnattu vertaistukiryhmä), aistiyhdistys(at)aistiyhdistys.fi
  • AD(H)D-henkilöiden puolisoiden vertaistukiryhmä (oireettomille puolisoille suunnattu vertaistukiryhmä, jotka ovat parisuhteessa ADHD- tai ADD-oireisen henkilön kanssa), aistiyhdistys(at)aistiyhdistys.fi
  • Isät ja pojat puussa -seikkailutoimintaa neuropsykiatrisesti oireileville nuorille. 10-16-vuotiaille pojille ja heidän isilleen (tai muu pojalle läheinen miespuolinen aikuinen) tarjotaan 3 seikkailuviikonloppua ja 1-2 ohjattua harrastekokeilua. Lisätietoa: projektivastaava Satu Kananen, puh. 040 653 1735, satu.kananen(at)mll.fi, www.lastenkuntoutus.net, Facebook: Isät ja pojat puussa (STEA)

Masku:

• Maskun Erityislasten vanhempien vertaistukiryhmä METRI (erityislasten vanhemmille suunnattu vertaistukiryhmä), maskunvertaiset(at)gmail.com

Turun harrasteryhmät:

Salo:

• Adhd-aikuisten vertaistukiryhmä (Adhd-aikuisille tai henkilöille, joilla itsellä on ADHD-oireita suunnattu vertaistukiryhmä), mika.vertaistukihenkilo(at)gmail.com

Paimio:

• Isät ja pojat puussa -seikkailutoimintaa neuropsykiatrisesti oireileville nuorille. 10-16-vuotiaille pojille ja heidän isilleen (tai muu pojalle läheinen mies) tarjotaan 3 seikkailuviikonloppua ja 1-2 ohjattua harrastekokeilua. Lisätietoa: koordinaattori Satu Kananen, puh. 040 653 1735, satu.kananen(at)mll.fi, www.lastenkuntoutus.net, Facebook: Isät ja pojat puussa -seikkailutoiminta

Porin alue:

• Dysfasia- ja ADD-nuorten vanhempi, Saara Korkeamäki, Pori, puh. 040 848 3414, samdy(at)samdy.info
  • Dysfasianuoren vanhempi, Kirsi Sallinen, Säkylä, puh. 044 262 7063, kirsisallinen4(at)gmail.com
  • Aikuisten ADD/ADHD vertaistuki, Saara Korkeamäki, Pori, puh. 040 848 3414, Pia Anttila, Pori, puh. 040 740 2063, piaanttila(at)gmail.com