Etelä-Suomi

Lohja:

• "Iloa sisaruudesta" -vertaisryhmän. Se on tarkoitettu kaikille yli 13-vuotiaille ja kokoontuu kerran kuussa. tytti76(at)luukku.com, Tytti Gustafsson.

Kirkkonummi:

• Kirkkonummen vertaisryhmä (Vertaisryhmä on suunnattu vanhemmille, joiden lapsella on jokin neuropsykiatrinen toimintahäiriö, kuten autismi, Aspergerin oireyhtymä, adhd, tourette, kielellinen erityisvaikeus tai muu vastaava neuropsykiatrinen tila).

Helsinki:

• Avoin adhd-vertaistukiryhmä, Kirjasto 10 ryhmähuone, Pe klo 12-14: 2.3., 9.3., 16.3., 23.3. Mahdollisesti jatkuu suljettuna.Lisätietoja Pekka Sormunen, pekka_sormunen(at)hotmail.com, https://www.facebook.com/groups/705899356466231/
  • Adhd-oireisten lasten vanhempien vertaistukiryhmä (Kontula), eeva.karppinen(at)elisanet.fi, pia.myllys(at)gmail.com
  • Adhd-oireisten oireettomien puolisoiden vertaistukiryhmä, kokoontumiset joka toinen viikko, paikkana ADHD-liiton toimisto (Pakarituvantie 4 (3. krs), Helsinki. Ryhmä on suljettu, joten ole ensin yhteydessä puolisoryhma.pks(at)gmail.com.
  • Adhd-oireisten aikuisten suljettu vertaistukiryhmä ADHD-liiton toimisto (Kuntoutussäätiön talo), Pakarituvantie 4 (3. krs), Helsinki.
  • Heron adhd-vertaisryhmä aikuisille (avoin ryhmä) joka kuukauden kolmas perjantai (19.1., 16.2., 16.3., 20.4. ja 18.5. klo 16.30–18.30), Erilaisen oppimisen keskus (Vilhonkatu 4, Helsinki), lisätiedot Erilaisen oppimisen keskus Satu Hirvonen Puh. 040 729 1423, satu.hirvonen(at)lukihero.fi

Espoo:

• Adhd-aikuisten vertaistukiryhmä, Paikkana Suviniityn avoin päiväkoti. Ryhmä on avoin ja kokoontuu 19.3., 16.4. ja 21.5. klo 18-20. Ilmoittautumiset ja lisätiedot: lotta.hjelt(at)gmail.com
  • Vertaistukiryhmä adhd-lasten vanhemmille. Kokoontumiset Espoossa Piilipuuntie 14 A 3 (tiistait 6.3., 20.3., 3.4., 17.4., 8.5. ja 22.5. klo 18-19.30). Lisätietoja espoovertainen(at)hotmail.com.

Vantaa:

• Omaisten vertaisryhmä Vantaalla ADHD-oireisten nuorten ja nuorten aikuisten omaisille. Ajankohdat: joka toinen torstai klo 18-19.30. Paikka: Kansalaistoiminnan keskus Leinikki, Leinikkitie 22 A, 01350 Vantaa. Lisätietoja: raija.kohnke(at)gmail.com
  • Sählyryhmä perjantaisin klo 19-20 Campo Centerissä, Vantaan Rajakylässä. Tiedustelut ja ilmoittautumiset pkseudun.adhd(at)gmail.com.

Porvoo:

• Adhd-oireisten nuorten ja aikuisten ryhmä joka kuukauden ensimmäinen torstai yhdistyskeskuksen tiloissa klo 18-20. Ensimmäinen kokoontuminen 7.9. Sörkka talossa. Lisätietoa ITUA ry:n puheenjohtajalta numerosta 040 481 2251.

• Adhd-oireisten lasten vanhempien vertaistukiryhmä joka kuukauden toisena perjantaina Sörkka talossa klo 18-19.30. Lisätietoa ITUA ry:n puheenjohtajalta numerosta 040 481 2251.

Hyvinkää:

• Adhd-oireisten lasten vanhempien vertaistukiryhmä kerran kuussa sunnuntaisin 18.3., 15.4. ja 27.5. klo 15-17 Jussilankatu 6 (Paavola), ilmoittautuminen hyvinkaavertainen(at)gmail.com
  • Hyvinkään alueen adhd-oireisten aikuisten vertaistukiryhmä, anne.alen(at)verso.inet.fi, puh. 040 194 9616
  • Sählyryhmä 11-15-vuotiaille perjantaisin klo 15-16, Vehkojan seurakuntakeskuksen monitoimitila (Yli-Anttilantie 3, Hyvinkää). Ilmoittautumiset tekstiviestillä numeroon 050 597 8073. Huom. paikkoja rajoitetusti.

Riihimäki:

• Adhd-oireisten sekä autismikirjon henkilöiden sekä heidän perheidensä tapaamiset sunnuntaisin 8.4., 22.4., 6.5., 20.5. ja 3.6. klo 15-18 (Öllerinkatu 5, Riihimäki). Lisätietoja joni.koskinen(at)webinfo.fi.

Hämeenlinna:

• Adhd/autismikirjon häiriöisten aikuisten sekä oireisten lasten ja nuorten vanhempien vertaistapaamiset kuukauden viimeisenä tiistaina klo 18-20. Paikkana Kumppanuustalo, huone 106, Kirjastokatu 1, Hämeenlinna. Lisätietoja www.hymyry.net tai Riitta Viljamaa (ADHD), rhviljamaa(at)gmail.com, puh. 050 520 2771.
  • Liikunnallista toimintaa kommunikaatiohäiriöisille lapsille ja nuorille sekä heidän perheilleen. Joka torstai klo 18-19 poislukien koulujen loma-ajat. Lisätietoja voi kysellä kauhanen.paula(at)gmail.com.