Neuvonta
Neuvontamme on niin yksityishenkilöitä kuin ammattilaisiakin varten. Neuvontaan voit olla yhteydessä, jos haluat kysyä tai keskustella aktiivisuuden ja tarkkaavuuden haasteisiin liittyvistä kysymyksistä, esimerkiksi tutkimuksiin ja hoitoon hakeutumisesta, kuntoutuksesta tai kaipaat vinkkejä ja näkökulmaa arjen sujuvoittamiseksi.
ADHD-liiton työntekijät vastaavat neuvontaan. Neuvonta tapahtuu yleisellä tasolla, ja siinä ei oteta kantaa asiakkaiden yksilöllisiin hoito- ja kuntoutustoimenpiteisiin tai lääkityshoitoon. Näistä asioista tulee aina keskustella hoitavan tahon kanssa.
Olethan jo tutustunut Usein kysytyt kysymykset -sivuumme, jossa on paljon yleistä tietoa adhd:stä ja erilaisista tukimuodoista.
Sinun tietosuojasi varmistamiseksi pyydämme sinua ottamaan meihin yhteyttä puhelin- ja chat-neuvontamme kautta tai sivun alalaidassa olevalla neuvonnan kysymyslomakkeella.
Puhelinneuvonta
Puhelinneuvonta palvelee arkisin numerossa
- maanantaisin klo 13–15
- keskiviikkoisin klo 9–11
- torstaisin klo 9–11.
Jos puhelinneuvonnassa on ruuhkaa, soita myöhemmin uudelleen tai jätä kysymys neuvontaan sivun alalaidassa olevalla lomakkeella.
Puhelu maksaa normaalin matkapuhelumaksun.
Chat
Neuvonta tapahtuu chatissä anonyymisti ja kahden kesken. Chatin kautta voit jättää meille myös kysymyksen 24/7, chatin aukioloaikojen ulkopuolella. Vastaamme kysymykseen mahdollisimman pian.
Jätä kysymys neuvonnalle
Voit jättää kysymyksesi alla olevalla lomakkeella. Vastaamme sinulle viikon kuluessa, paitsi kesätauolla (joka on yleensä juhannuksesta elokuun alkuun).
ADHD-liiton työntekijät vastaavat neuvontaan. Neuvonta tapahtuu yleisellä tasolla, ja siinä ei oteta kantaa asiakkaiden yksilöllisiin hoito- ja kuntoutustoimenpiteisiin tai lääkityshoitoon. Näistä asioista tulee aina keskustella hoitavan tahon kanssa.
Lomakkeen pakolliset kentät on merkitty tähdellä.