Pohjois-Suomi

Oulu:

• Adhd-aikuisten vertaistukiryhmä (Adhd- ja Add-aikuisille suunnattu vertaistukiryhmä), lahtevanoja.katri(at)gmail.com, erja.jormalainen(at)gmail.com, Facebookissa Pohjois-Suomen avoin AD(H)D-vertaistukiryhmä.
  • Energisten lasten vanhempien vertaistukiryhmä, lisätietoja ouluvilkas(at)gmail.com

Haapavesi:

• Adhd-oireisten lasten vanhempien vertaisryhmä kokoontuu kuukausittain Haapaveden-Siikalatvan Omaishoitajat ja Läheiset ry:n tiloissa, Vanhatie 55. Tarkemmat tiedustelut: Suvi Herrala p. 044 299 1385 tai suvi.herrala(at)linkkiprojekti.fi

Vihanti:

• Vihannin erityislasten vanhemmat", oma yhteinen liikuntasalivuoro lapsille ja aikuisille, jossa mahdollisuus vapaaseen olemiseen, jutteluun ja kahvitteluun. Ryhmä kokoontuu tällä hetkellä viikoittain. Ei diagnoosipakkoa eikä rajausta, tarve tukeen ja vertaisuuteen tärkeintä. Lisätietoja puhelimitse 050 545 5469 tai sähköpostilla:  pivi.paavola(at)kotinet.com

Rovaniemi:

• Adhd-oireisten aikuisten "Tarkkis-vertaisryhmä", lisätietoja tekstaamalla tai soittamalla Sannalle puh. 040 911 9353.

Kajaani:

• Kajaanin lasten vanhempien vertaistukiryhmä, adhd.vertaistuki.krista(at)gmail.com
  • Nuorten (yli 16-vuotiaat) ja aikuisten adhd-oireisten vertaistukiryhmä, kajaaninadhdaikuiset(at)gmail.com