Miten kokemusosaajaksi?

ADHD-liiton kokemusosaajat ovat ADHD-liiton kokemusosaajakoulutuksen suorittaneita tai jonkin muun kokemuskoulutuksen (esim. kokemuskouluttaja, kokemusasiantuntija, kokemustutkija) kautta pätevyyden saaneita adhd-henkilöitä ja heidän omaisiaan. Kokemusosaajat kuuluvat jäseninä ADHD-liittoon sen jäsenyhdistysten kautta.

ADHD-liitto kuuluu valtakunnalliseen kokemuskoulutusverkostoon, jossa mm. alueelliset ohjausryhmät järjestävät koulutuksia, joihin myös meidän liittomme jäsenillä on mahdollisuus päästä. Myös muut tahot järjestävät koulutuksia. Tiedotamme tiedossa olevista koulutuksista täällä. Hakeutuessasi koulutukseen pyydä yhdistykseltäsi tukea mahdollisiin koulutuksen kustannuksiin.

Näin sinusta tulee ADHD-liiton kokemusosaaja

1) Jäsenyys ADHD-liiton jäsenyhdistyksessä

2) Selvitä jäsenyhdistyksesi kanssa seuraavat asiat

• kokemusosaajakoulutuksen kustannukset (osallistumismaksu ja matkakulut)
  • pyydä suostumus kokemusosaajakoulutukseen (ei pakollinen)

3) Hakulomake koulutukseen toimitetaan koulutusilmoituksessa mainittuun osoitteeseen, jos osoite ei tiedossa, toimitetaan osoitteeseen elina.seppanen@adhd-liitto.fi, josta hakulomake välitetään eteenpäin

4) Lopullisen päätöksen koulutukseen osallistumisesta/hyväksymisestä päättää koulutuksen järjestäjä

5) Koulutuksen jälkeen kokemusosaaja-tietojen ilmoittaminen ADHD-liitolle

Huomio! Keräämme tietoja aikaisemmin koulutetuista kokemusosaajista. Jos olet jo suorittanut koulutuksen, ja haluat omat tietosi ADHD-liiton kokemusosaajarekisteriin, niin ilmoita tiedot Kaisa Humaljoelle, elina.seppanen@adhd-liitto.fi.