Etusivu | Adhd-tietoa | Tukea | Oppaat ja julkaisut | Ajankohtaista | ADHD-liitto | Yhteystiedot | Vertais- ja kokemustoiminta
Full version
Etusivu » Uutiset » Liity ammattilaisjäseneksi ADHD-liittoon

Liity ammattilaisjäseneksi ADHD-liittoon

Kohtaatko työssäsi adhd-oireisia lapsia, nuoria tai aikuisia? Haluatko pysyä ajan tasalla adhd-asioissa?

ADHD-liitto täyttää tänä vuonna 25 vuotta. Sen kunniaksi liitto lanseeraa uudenlaisen jäsenyysmahdollisuuden ammattilaisille. Jäsenyys on tarkoitettu lähinnä terveydenhuolto-, kasvatus-, opetus- ja sosiaalialan ammattilaisille. Ammattilainen liittyy jäseneksi suoraan ADHD-liittoon ja saa sitä myötä neljä kertaa vuodessa ilmestyvän ADHD-lehden sekä alennuksia ADHD-liiton järjestämistä koulutuksista. Joissain ADHD-liitolla myynnissä olevissa kirjoissa on myös jäsenalennuksia.

Ammattilaisjäsenyyden hinta on 10 € vuodessa.

Tervetuloa mukaan ammattilaisten joukkoon verkostoitumaan, saamaan ja jakamaan tietoa sekä tukemaan adhd-oireisten hyväksi tehtävää työtä. Liity nyt jäseneksi osoitteessa: www.adhd-liitto.fi/node/207. Muistathan vaihtaa sivulle avautuvaan lomakkeeseen ylös jäsenlajiksi ammattilaisjäsenyyden.

Back to navigation