Etusivu | Adhd-tietoa | Tukea | Oppaat ja julkaisut | Ajankohtaista | ADHD-liitto | Yhteystiedot | Vertais- ja kokemustoiminta
Full version
Etusivu » Uutiset » ADHD-liitto mukana näytteilleasettajana Neuropsykiatria NYT -koulutuksessa

ADHD-liitto mukana näytteilleasettajana Neuropsykiatria NYT -koulutuksessa

ProNeuron järjestää nyt jo kolmatta kertaa valtakunnallisen koulutuksen neuropsykiatrian aihepiiristä. Neuropsykiatria NYT, kehityksellinen neuropsykiatria lapsuudesta aikuisuuteen -koulutus pidetään Helsingissä 14.-15.9.2017. ADHD-liitto on mukana tilaisuudessa näytteilleasettajana.

Koulutus esittelee tämän päivän neuropsykiatrista ammattiosaamista. Koulutukseen on koottu keskeisiä tämän päivän moniammatillisia aiheita neuropsykiatrisen tutkimuksen, arvioinnin, kuntoutuksen ja ohjauksen näkökulmista. Tavoitteena on tarjota asiantunteva ja kattava päivitys kiinnostavimmista nykytiedon mukaisista tutkimuksen tuloksista, koota yhteen, mitä neuropsykiatria on tänään ja miten erilaisia kuntoutuksia sekä menetelmiä toteutetaan nykyään arjen asiakastyössä.

Koulutus on kohdennettu eri alojen ammattilaisille, jotka työskentelevät eri-ikäisten neuropsykiatristen, kuten autismikirjon tai ADHD- asiakkaiden, kuntoutuksen, ohjauksen, terapian tai arvioinnin parissa ja jotka haluavat päivittää tietojaan sekä osaamistaan käytännönläheisesti kehityksellisestä neuropsykiatriasta. Se sopii terveydenalan, sosiaali- ja opetustoimen työntekijöille, terapia- ja hoitohenkilöstölle (mm. puhe- ja toimintaterapeutit, psykologit, hoitajat, terapeutit, kuntouttajat) sekä asiasta kiinnostuneille. Koulutukseen mahtuu 170 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

Lisätietoja koulutuksesta löydät täältä.

Back to navigation