Etusivu | Adhd-tietoa | Tukea | Oppaat ja julkaisut | Ajankohtaista | ADHD-liitto | Yhteystiedot | Vertais- ja kokemustoiminta
Full version
Etusivu » ADHD-liitto » Tietoa jäsenyydestä

Näin liityt jäseneksi

Henkilöjäsenet liittyvät jäseneksi johonkin ADHD-liiton jäsenyhdistyksistä. Yleensä jäseneksi liitytään alueellisesti lähimpänä toimivaan yhdistykseen. Jokainen jäsenyhdistys määrittelee itse jäsenmaksunsa, yleensä se on noin 20 euroa vuodessa.

Jäsenenä saat:

• neljä kertaa vuodessa ilmestyvän ADHD-lehden
  • osallistua alennettuun jäsenhintaan ADHD-liiton koulutuksiin sekä mahdollisuuden osallistua myös jäsenistölle suunnattuihin ilmaisiin koulutuksiin
  • osallistua jäsenyhdistysten järjestämään toimintaa (retket, virkistystapahtumat, koulutukset jne.), joista osa on täysin maksutonta
  • ostaa alennettuun hintaan ADHD-liiton myynnissä olevia kirjoja
  • vaihtuvia jäsenetuja katso edut täältä

Ammattilaisjäsenyys
Ammattilaisjäsenyys on tarkoitettu terveydenhuolto-, kasvatus-, opetus- ja sosiaalialan ammattilaisille. Ammattilainen liittyy jäseneksi suoraan ADHD-liittoon. Ammattilaisjäsenmaksu on 20 € vuodessa.

Ammattilaisjäsenenä saat:

• neljä kertaa vuodessa ilmestyvän ADHD-lehden
  • alennuksia ADHD-liiton järjestämistä koulutuksista
  • alennettuun hintaa ADHD-liiton myynnissä olevia kirjoja
  • vaihtuvia jäsenetuja katso edut täältä

Kannatusjäsenyys
Yksityiset henkilöt tai yritykset/yhteisöt, jotka haluavat tukea ADHD-liiton toimintaa, voivat halutessaan liittyä ADHD-liiton kannatusjäseniksi. Kannatusjäsenyys yksityisille henkilöille maksaa 20 € / vuosi ja yrityksille/yhteisöille 100 € / vuosi. Kannatusjäsenet pääsevät nauttimaan samoista jäseneduista kuin varsinaiset jäsenetkin.

Jäsenyyden irtisanominen
Mikäli haluat irtisanoa jäsenyytesi ADHD-liitossa tai sen jäsenyhdistyksessä, voit tehdä ilmoituksen siitä joko sähköpostitse adhd@adhd-liitto.fi tai puhelimitse 050 354 4325. Liitto välittää tarvittaessa tiedon jäsenyhdistykselle ja poistaa tietosi lehtirekisteristä.

Jäseneksi pääset liittymään lomakkeella:

Back to navigation