Etusivu | Adhd-tietoa | Tukea | Oppaat ja julkaisut | Ajankohtaista | ADHD-liitto | Yhteystiedot | Vertais- ja kokemustoiminta
Full version
Etusivu » ADHD-liitto » Tietoa jäsenyydestä » Vaihtuvat jäsenedut

Vaihtuvat jäsenedut

ADHD-liitto neuvottelee jäsenilleen vaihtuvia jäsenetuja eri toimijoiden kanssa. Täältä voit lukea aina ajantasaiset tiedot juuri nyt voimassa olevista jäseneduista.

Lähde Holiday Club -lomalle kylpylään tai vuokraa loma-asunto

ADHD-liiton jäsenet saavat 15 % alennuksen seuraavista Holiday Club -kohteista:

• Saimaa hotelli, Villas ja loma-asunnot
  • Tampereen Kylpylä hotelli ja loma-asunnot
  • Katinkulta hotelli, Villas ja loma-asunnot
  • Kuusamon Tropiikki hotelli, Villas ja loma-asunnot
  • Salla hotelli ja loma-asunnot
  • Saariselkä hotelli ja loma-asunnot
  • Turun Kylpylähotelli Caribia

Loma-asuntokohteet: Airisto, Rönnes, Ähtäri, Hannunkivi, Punkaharju, Pyhä, Ruka, Pyhäniemi, Tahko, Himos ja Ellivuori

Hotellissa hintaan sisältyvät majoitus ja aamiaiset.
Loma-asunnoissa ja Villas-asunnoissa pyyhkeet, vuodevaatteet ja loppusiivous.
Loma-asunnoissa ja Villas-asunnoissa minimimajoitus 2 vrk.

Varaukset www.holidayclub.fi tai 030 68 600
Käytäthän varatessasi koodia: ADHD15

Sirkulta.fi -verkkokauppa

Sirkulta.fi -verkkokaupasta löytyy laaja valikoima oppimista ja kehitystä tukevia ja helpottavia tuotteita mm. sylipainot, painopeitot, terapiaistuimet, hypisteltävät tuotteet, purukorut, opetuspelit, ym.

Tuotteista 10%:n alennus ADHD-liiton jäsenyhdistyksiin kuuluville 31.12.2018 asti lisäämällä verkkokaupassa www.sirkulta.fi alennuskuponkikenttään koodi "AD18".

ELLI Early Learning Oy

tarjoaa valmiiksi mietittyjä ratkaisuja ja välineitä oppimisen tueksi. Oikeilla välineillä kaikki oppivat ja oppiminen on hauskaa! Myymälä Helsingin Kalasatamassa avoinna ma-pe klo 9-17 ja verkkokauppa osoitteessa www.earlylearning.fi

Tuotteista 6 %:n alennus (ei koske kumppanituotteita) ADHD-liiton jäsenyhdistyksiin kuuluville 31.12.2018 asti. Alennuksen saat lisäämällä verkkokaupassa kampanjakoodin "oivalla". Verkkokaupasta löytyy hakusanalla ”adhd” apuvälineitä adhd-oireisille.

Erityinen Arki -verkkokauppa

myy arkea helpottavia ja sujuvoittavia tuotteita mm. autistisille ja adhd-oireisille henkilöille. Koti-, koulu-, päiväkoti-, terapia- ja laitoskäyttöön soveltuvat tuotteet tuovat apua mm. rauhoittumiseen ja nukkumiseen, keskittymiseen, arjen hallintaan, aistiongelmiin, kommunikaatioon, turvallisuuteen sekä motoriikkaan. Verkkokaupan osoite on www.erityinenarki.fi. Löydätte meidät myös Facebookista nimellä Erityinen Arki -verkkokauppa.

ADHD-liiton jäsenyhdistyksiin kuuluvat jäsenet saavat 10 % alennuksen Erityinen Arki -verkkokaupan tuotteista (alennus ei koske Serina-painopeittoja). Etu on voimassa 31.12.2018 asti ja sen voi hyödyntää käyttämällä verkkokaupassa koodia ”ARKI2018”.

Aistituote.fi -verkkokauppa

Aistituote.fi:ltä nyt 10% alennus ADHD-liiton jäsenyhdistysten jäsenille verkkokaupassa. Painopeitot kuuluvat myös alennuksen piiriin. Alennuksen saa siis kaikista Aistituote.fi-verkkokaupan tuotteista. Alennus ei koske Taikofon-äänituntumasoitinta. Aistituote.fi -verkkokaupalla on Suomen laajin valikoima painopeitteissä sekä muissa painotuotteissa.

Verkko-ostoksille pääsee osoitteessa www.aistituote.fi

Käytäthän ostaessasi koodia ADHD2018
Alekoodi syötetään tilauksen yhteydessä "käytä alennuskoodi"-kenttään.
Jäsenetukoodi on voimassa 31.12.2018 saakka.

Aistituote.fi tarjoaa laadukkaita, tutkittuja ja turvallisia tuotteita erilaisiin aistihäiriöiden ongelmiin. Eri toimintaympäristöihin soveltuvat tuotteet helpottavat perheen arkea esimerkiksi kotona, päiväkodissa ja koulussa.

Aistituote.fi tuotteet toimitetaan Suomessa veloituksetta Itellan tai Matkahuollon välityksellä. Pienemmät tuotteet tulevat normaalisti kirjepostina kotiin tai haluamaanne noutopisteeseen. Käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Maksaa voi kaikkien pankkien verkkomaksuilla, myös laskulle tilaaminen onnistuu. Lisätietoa toimitus- ja tilausehdoista: kauppa.aistituote.fi/toimitusehdot

Back to navigation